Czy ja mam takiego pecha czy coś się skisiło w Tesli ?
Z mojej perspektywy, to masz pecha
Odbierałem dwa TMY w tym kwartale i mam bardzo dobre doświadczenia
Przy pierwszym aucie to, to była to rekordowo szyba akcja, wszystko załatwiał w 3 dni leasing „salonowy”
Piekarnia była tak ostra, że jak byłem już na Radzimińskiej odebrać auto to dzwonili z informacją, że niedługo odbiór i dziwili się że już jestem pod salonem i że mają już tam moje blachy
Z drugim było dłużej, bo płynął z Chin
Początkowy termin został zmieniony z 26
maja na 1.06, po czym na moją prośbę na 31.05, jednak w piątek o 17:00 był telefon czy nie mogę odebrać go w sobotę, a że mogłem to odebraliśmy i jeździmy już ze wspólnikiem tymi pralkami 🤩
Za każdym razem obsługa bardzo miła, na ogół ogarnięta, chociaż jak odbierałem pierwszą pralkę to jeden z pracowników opowiadał jakies głupoty o wall connectorze
Dodzwonić się nie ma problemu, sami dzwonili z 5-6 razy w sprawie drugiej sztuki, wysyłali również smsy
Zmiany terminu zawsze były momentalnie wprowadzane w apce
Obecnie dzwoniąc na Ząbki połączenia są przekierowywane do polskiego wsparcia w Berlinie
Jak znajdę czas to wrzucę post z różnicami między dwoma autami z jednego kwartału ale z innych fabryk, bo różnią się choćby:
Półką bagażnika, szybą, fotelami, czy boczkami drzwi…
Ok, jeden minus, już prawie dwa miesiące czekam na zwrot zaliczki, bo leasing wpłacał całość, a interweniowałem juz 5x