eimi
Pionier e-mobilności
Zgadzam się. Spalinówki nie rzadko wypluwają więcej niż seria. Ford z ostatnim Focusem ST ma coraz więcej pozwów sądowych ostatnio właśnie dlatego że na hamowni ludziom wychodzi mniej niż deklaracja. Nawet Bałkan poruszał ten temat.Nie ma o co kruszyć kopii.
Myślę, że Tesla homologuje maksymalne moce jakie może osiągać w danych typach pojazdu.
Każda homologacja kosztuje sporo kasy, po jaką cholerę mają robić kilkanaście osobnych, bo na przykład chemia w bateriach została zmieniona i przybyło 5kW mocy. Taniej zrobić jedną homologację na większą wartość.
Spalinówki na hamowni też różnie potrafią pokazać, mało która trzyma się serii.
Ja tego nie wiedziałem przy zakupie, teraz już wiem. Nie zmieniło by to też specjalnie decyzji zakupowej, może bym bardziej przychylnym okiem patrzył w kierunku performance. Czuje po prostu mały niesmak, że dałem się zmanipulować w tym temacie. Może wynikało to z niewiedzy, może za mało sprawdziłem temat, ale moim zdaniem tak to nie powinno wyglądać.
Tesla po prostu mierzy długość przyrodzenia od odbytu i się chwali że ma najdłuższego, podczas gdy większość mierzy od podstawy.
Last edited: