Jozin von Bazin
Posiadacz elektryka
Zastanawiam się nad kupnem Tesla Y RWD SR, auto będzie mi potrzebne do codziennych dojazdów do pracy, około 100-120km dziennie przebiegu, tylko dni robocze. W dłuższe trasy będę jeździł tak sporadycznie, że nawet tego nie uwzględniam w kalkulacji. Tesla byłaby ładowana wyłącznie w domu, sporadycznie ładowarki.
Zakładam roczny przebieg około 30tyś km. Auto chciałbym kupić na 6 lat, ale niewykluczone, że po leasingu zostawiłbym je dla siebie. Patrząc czysto użytkowo na auto moje wymagania spełnia Y SR. Zastanawiam się tylko nad zużyciem baterii vs cykle. Która bateria będzie miała mniejsze zużycie po 6 latach, ta z Y SR, czy ta z Y LR (obie RWD).
Czy przy moich założeniach użytkowania auta:
1. Jest sens kupować Y RWD LR?
2. Jak ładować? Jak to jest z tymi cyklami? Czy ładować codziennie po przejechaniu tych 100-120km, czy raz na dwa dni schodząc do 20% baterii.
3. Może lepiej jednak kupić RWD LR i podpinać do sieci raz na 3 dni zamiast codziennie jak w przypadku RWD SR?
Zakładam roczny przebieg około 30tyś km. Auto chciałbym kupić na 6 lat, ale niewykluczone, że po leasingu zostawiłbym je dla siebie. Patrząc czysto użytkowo na auto moje wymagania spełnia Y SR. Zastanawiam się tylko nad zużyciem baterii vs cykle. Która bateria będzie miała mniejsze zużycie po 6 latach, ta z Y SR, czy ta z Y LR (obie RWD).
Czy przy moich założeniach użytkowania auta:
1. Jest sens kupować Y RWD LR?
2. Jak ładować? Jak to jest z tymi cyklami? Czy ładować codziennie po przejechaniu tych 100-120km, czy raz na dwa dni schodząc do 20% baterii.
3. Może lepiej jednak kupić RWD LR i podpinać do sieci raz na 3 dni zamiast codziennie jak w przypadku RWD SR?