To jak to jest z tym zużyciem? Statystyki tesli.

KrzysztofFly

Moderator
Zmiana wysokości na tej trasie nie ma takiego znaczenia. Co innego wiatr. Przy kolejnym zakładzie poczekaj, aż odwróci kierunek 😉
"Bo najgorszy jest wiatr, ....." Bilans zjeżdżania z Jasła do Gdańska (zapewne około 300m różnicy poziomów) dał mu około 2,5% pojemności akumulatora, a to nie mało ;). Jakby startował z Zębu (ok 1000m różnicy), to by było jeszcze lepiej ;).
 

Halisep

Posiadacz elektryka
I tak by dojechał, bo zapas był większy niż te 2,5%.
A apropos draftu, bo było wspomniane. Kiedyś jechałem z Poznania do serwisu w Warszawie bez przystanku moją już dawną TmS (Lućmierza jeszcze nie było, a adapter CCS był oferowany od niedawna i mieli mi tam dopiero zainstalować przy okazji innych napraw). Zimowa aura i ujemna temperatura zrobiły swoje i navi zaczęła raportować, że nie ma szans na dojechanie. Mając w pamięci ten odcinek pogromców mitów, schowałem się jakieś 10-15 metrów za autobusem jadącym równe 100km/h. Zużycie na tym odcinku w prądożernej eSce wyniosło poniżej 10kWh/100km i koniec końców udało się dojechać z minimalnym zapasem. Nie polecam, bo to skrajnie niebezpieczne. Ale byłem młody i głupi i w desperacji czasami niezbyt rozważne pomysły wpadają do głowy. Teraz bym stanął nawet na jakimś AC i czekał z radością tą dodatkową godzinę, żeby tylko nie stwarzać zagrożenia.
 
Last edited:

krzyss

Pionier e-mobilności

nabrU

Pionier e-mobilności
Tylko się nie przestrasz pod koniec. Jesli Ci napisze Tesla że dojedziesz np na 2 % to dojedziesz

Mnie napisała, że dojadę na 1% i pojechałem w trasę. Dojechałem z 2%, czy mam złożyć reklamację ;)

1714214036216.jpeg

1714214065417.jpeg
 
Top