No to z zalet które zaważyły na wyborze i4:
- Cisza w kabinie, jest bardzo cicho nawet przy większych prędkościach. To było najcichsze elektryczne auto jakim jeździłem na jazdach próbnych
- wentylowane fotele
- Ogólna jakość wykonania wnętrza
- BMW charging I związane z nim atrakcyjne stawki na ładowarkach (oczywiście dla mnie przy moich przebiegach i trasach)
- Genialne światła laserowe
- Auto jest ekonomiczne jeśli chodzi o prądożerności
- No i straszne spodobała mi się stylistyka zewnętrzna auta
- nadwozie liftback i związany z tym bagażnik
- Z wad:
- Brak fabrycznie montowanego franka (musiałem sobie dołożyć we własnym zakresie, montaż bardzo prosty, 10 minut roboty). Choć muszę przyznać że nie używam go zbyt często, mam tam tylko przedłużacz który używam jak jestem u rodziców
- szkoda że to konwersja, bo płaska podłoga dała by więcej miejsca z tyłu
- Wolna ładowarka bezprzewodowa do telefonów
- Drive recorder (coś jak tesla sentry) który mógłby działać lepiej, choć z drugiej strony co update widać poprawy
Co do jazdy w korku, jeśli masz asystenta professional to auto samo jeździ w korku. Ogólnie auto ma kilka poziomów wsparcia jazdy. Tu jest przykład na jakimś starszym ICE, film z przed dwóch lat więc teraz to też trochę inaczej wygląda -