używana Trójka SR+/LR(/LR RWD) 2021/2022 - co wybrać

nabrU

Moderator
A tak z mojego podwórka (do New Milton gdzie jest siedziba RSEV mam niecałe 40 mil): Richard kupił tą TM3 LR AWD z 2020r z przebiegiem 130k mil (ok. 210k km) na aukcji (bez sprawdzenia, na odległość :rolleyes:) za podobno ok. 12k GBP (czyli ok 67k zł) - jeśli wierzyć komentarzom na YT. Była wystawiona do sprzedaży za 14995 GBP (76k zł) z roczną gwarancją i już się sprzedała..


 

krzyss

Pionier e-mobilności
A tak z mojego podwórka (do New Milton gdzie jest siedziba RSEV mam niecałe 40 mil): Richard kupił tą TM3 LR AWD z 2020r z przebiegiem 130k mil (ok. 210k km) na aukcji (bez sprawdzenia, na odległość :rolleyes:) za podobno ok. 12k GBP (czyli ok 67k zł) - jeśli wierzyć komentarzom na YT. Była wystawiona do sprzedaży za 14995 GBP (76k zł) z roczną gwarancją i już się sprzedała..


Ma kierownice po zlej stronie wiec zasadniczo moga je rozdawac za darmo, i tak ich nikt nie chce.
 

nabrU

Moderator
Ma kierownice po zlej stronie wiec zasadniczo moga je rozdawac za darmo, i tak ich nikt nie chce w PL
Poprawiłem.
U Was sprzedaje się w rok tyle Tesli, co u mnie w miesiąc :p
 

bro!

Nowy na Forum
mam jeszcze dwa pytania, rozumiem że te auta od Tesli są bez żadnej "cegły", a te które oferują to jednofazowe? czy można u nich kupić też trójfazowe UMC? a jeśli nie to gdzie dostanę (najlepiej nową ?)?

czy w trybie serwisowym można odczytać pojemność baterii przy 100% - chciałbym mieć porównanie przed przyjazdem i choć w ten sposób zdecydować który z podobnych egzemplarzy będzie najlepszy? a jeśli nie to jak to zrobić 🤔
 

Michal

Moderator
mam jeszcze dwa pytania, rozumiem że te auta od Tesli są bez żadnej "cegły", a te które oferują to jednofazowe? czy można u nich kupić też trójfazowe UMC? a jeśli nie to gdzie dostanę (najlepiej nową ?)?
Można kupić trójfazowe UMC ale musisz napisać albo zadzwonić do serwisu i pewnie będą chcieli od Ciebie VIN auta.

czy w trybie serwisowym można odczytać pojemność baterii przy 100% - chciałbym mieć porównanie przed przyjazdem i choć w ten sposób zdecydować który z podobnych egzemplarzy będzie najlepszy? a jeśli nie to jak to zrobić 🤔
W zasadzie wychodzi na to, że wszyscy tutaj sprawdzamy spadek pojemności na podstawie wskazywanej przez auto wartości kilometrów po przełączeniu ze wskazania procentowego.
Auto niby udostępnia w trybie serwisowym możliwość sprawdzenia pojemności baterii ale trwa ono dość długo i podobno to nie jest do końca bezpieczne, bo rozładowuje baterie poniżej 0%.
 
Last edited:

6a8

Posiadacz elektryka
mam jeszcze dwa pytania, rozumiem że te auta od Tesli są bez żadnej "cegły", a te które oferują to jednofazowe? czy
Tesle w 2022 - były jeszcze sprzedawane z cegłą w komplecie.
 

Michal

Moderator

bro!

Nowy na Forum
mam jeszcze jedno pytanie - widzę na stronie że różne egzemplarze mają podane różne WLTP - część ma WLTP 614 km, a część 580 km. Rozumiem, że mają różne baterie, tak?

Która jest lepsza pod względem prędkości podróżowania? która jest pewniejsza jeśli chodzi o awarie i mniejszą degradację? Jakie Wy macie i jak jesteście z nich zadowoleni?
 

gim-kg

Pionier e-mobilności
mam jeszcze jedno pytanie - widzę na stronie że różne egzemplarze mają podane różne WLTP - część ma WLTP 614 km, a część 580 km. Rozumiem, że mają różne baterie, tak?

Która jest lepsza pod względem prędkości podróżowania? która jest pewniejsza jeśli chodzi o awarie i mniejszą degradację? Jakie Wy macie i jak jesteście z nich zadowoleni?
Baterie są takie same, tylko ile pojemności. Do grudnia 2020, Tesla wkładała tylko baterie NCA Panasonic o pojemności 77,8 kWh. Od grudnia zaczęła montować także NCM LG o pojemności 75 kWh. Wtedy też ograniczyła softwerowo pojemność wczesniej wspomnianych baterii Panasonic do 75 kWh.
Od drugiego kwartału 2021 montowała większe baterie 80,7 kWh. Od kwartału trzeciego 2021 wszystkie trojki na rynek europejski są produkowane w Chinach i mają już baterie NCM LG.
IMG_1344.png
 
Top