Weekendowa jazda testowa Ioniq 5

Fenrise

Pionier e-mobilności
Wybaczcie, trochę zajęty byłem i nie zaglądałem.

Nie podali konkretnej przyczyny, jedynie na pytanie jaki jest czas oczekiwania odpowiedzieli "Noo, teraz to tak z rok, półtora". Ręce mi opadły to nie pytałem więcej. Wybieram się tam niebawem raz jeszcze to przycisnę ich w tej kwestii.
 

trosssssa

Nowy na Forum
Wybaczcie, trochę zajęty byłem i nie zaglądałem.

Nie podali konkretnej przyczyny, jedynie na pytanie jaki jest czas oczekiwania odpowiedzieli "Noo, teraz to tak z rok, półtora". Ręce mi opadły to nie pytałem więcej. Wybieram się tam niebawem raz jeszcze to przycisnę ich w tej kwestii.
Ostatnio w serwisie dostałem informację że produkowany w Korei do odbioru za około 4 miesiące.
Zwykły wersja techniq. Nie wiem jak Nline czy Nperformence
 

CODI

Fachowiec
Mi to samo przekazali. W PL na stocku 1 czy 2 auta tylko i to nie potwierdzone. Wszystko zamawiaja z Korei. Kona jest produkowana na Slowacji i moze byc w 3 miesiace.
 

Fenrise

Pionier e-mobilności
Byłem dzisiaj jeszcze raz i dzisiaj inny pan powiedział mi 5-6 miesięcy bo z Korei płyną. Tak więc widzę, że co salon i pracownik to inne terminy.


Swoją drogą, stoi sporo demówek i nówek przedliftów ale dziarsko trzymają ceny. Podobnie EV6 czy Mustang Mach-E, nawet roczniki 2022 i 2023. I co? I nic. Dalej trzymają ceny pomimo że wychodzą już polifty. Na co oni liczą? I co planują zrobić z tymi paroletnimi nowymi autami które się nie sprzedają?
 
Last edited:

liet

Fachowiec
Byłem dzisiaj jeszcze raz i dzisiaj inny pan powiedział mi 5-6 miesięcy bo z Korei płyną. Tak więc widzę, że co salon i pracownik to inne terminy.


Swoją drogą, stoi sporo demówek i nówek przedliftów ale dziarsko trzymają ceny. Podobnie EV6 czy Mustang Mach-E, nawet roczniki 2022 i 2023. I co? I nic. Dalej trzymają ceny pomimo że wychodzą już polifty. Na co oni liczą? I co planują zrobić z tymi paroletnimi nowymi autami które się nie sprzedają?
Mnie dziwi mało elastyczny konfigurator. To, że nie można domówić do dowolnej wersji szklanego dachu mogę zrozumieć, ale dlaczego nie można wybrać rozmiaru felg?!
 

CODI

Fachowiec
Mnie dziwi mało elastyczny konfigurator. To, że nie można domówić do dowolnej wersji szklanego dachu mogę zrozumieć, ale dlaczego nie można wybrać rozmiaru felg?!
A nie dziwi Cie malo elastyczny konfigurator w Tesli? W tym kierunku idą wszyscy producenci aut. Wiecej opcji to utrudnienie produkcji i wyzszy koszt.
 

mattmd

Zadomawiam się
Produkcja w Korei.
Oczekiwanie 4-5 miesięcy więc nie wiem skąd u Ciebie to 1,5 roku
A stąd że jak autor wspominał chcieli mu wcisnąć cudowna domówkę która akurat sprzedawali od ręki.
Tacy ro drobni handlarze,
Tj dzisiaj mi gość w kia tłumaczył że ev6 zostalo dosłownie jedna strona- tj kilkanaście samochodów i trzeba już zamawiać- szkoda że nie wiedział że sledze tamt też u innych dealerów i tych samochodów jest kilka razy więcej niż on twierdził i przy tym tempie to pewnie do końca wakacji ich wystarczy A może i roku jak trend spadku zakupów się utrzyma....
 

solik

Pionier e-mobilności
Dlatego tradycyjna sprzedaz to patologia, krecenie mecenie karmienie klienta tekstami ze tanio juz bylo, ze jest 10 chetnych na auto i ze w ogole on sie zastanawia czy to auto sprzeda

U niektorych sie wchodzi na strone, sa 3 wersje, 2 tapicerki, jakis hak, wieksze felgi, link polecajacy z rabatem.. no ale odbior samodzielny na placu przez aplikacje, nie ma koca na samochodzie ani wina z lidla jako gratis
 
Top