Wrażenia z jazdy w trasie

Jaceq

Pionier e-mobilności
Dzieki. Jeszcze tego nie używam. Ale może czas najwyższy:)
Funkcjonalnie Apple Watch fajnie działa z Teslą. Oprócz Siri możesz również skonfigurować zegarek jako dodatkowy kluczyk. I wtedy otworzysz i pojedziesz nawet jeśli telefon został w domu. Do tego łatwy dostęp z zegarka do funkcji typu otwieranie bagażnika, portu ładowania, uruchamiania klimatyzacji.. Generalnie polecam. Przy czym te dodatkowe rzeczy osiągniesz po zakupieniu którejś z dostępnych aplikacji ale nie są to duże koszty - w zależności od tego co wybierzesz, około 30 - 100 PLN (jednorazowo). Ja używam Watchla - 40 PLN.
 

ciastek

Pionier e-mobilności
Tempomat adaptacyjny jest dużo lepszy niż w poprzednich autach, które użytkowałem. (…) Ale ogólnie jak dla mnie super, aż szkoda że FSD jest taki drogi bo z chęcią bym go po testował.
Nie szkoda, bo FSD w Europie jest obecnie bezużyteczny. To nie „FSD Beta”, który ogląda się w sieci.
 

cooler

Pionier e-mobilności
Nie szkoda, bo FSD w Europie jest obecnie bezużyteczny. To nie „FSD Beta”, który ogląda się w sieci.
Dokładnie. Kupię subskrypcję jak już będzie dopuszczone w eu, szkoda teraz kasy
 

Vangass

Posiadacz elektryka
Ja dzisiaj robiłem krótką trasę na eSce... a właściwie parę prób 0-100...
Screenshot_20230826_201226.jpg
Oj Acceleration Boost robi robotę! :cool:
Standardowa YLR miała 5,1s w tym samym miejscu co 4,5s z AccBoost.

Patrząc na wykresy z Teslamate to:
YLR max 304kW (414KM)
YLR+AccBoost max 368kW (500KM)
 
Last edited:

mm-tesla

Posiadacz elektryka
Ja dzisiaj robiłem krótką trasę na eSce... a właściwie parę prób 0-100...
View attachment 12860
Oj Acceleration Boost robi robotę! :cool:
Standardowa YLR miała 5,1s w tym samym miejscu co 4,5s z AccBoost.

Patrząc na wykresy z Teslamate to:
YLR max 304kW (414KM)
YLR+AccBoost max 368kW (500KM)
Ciekawe co dowodzik rejestracyjny na to :)))
 

Vangass

Posiadacz elektryka

cooler

Pionier e-mobilności

Bronek

Pionier e-mobilności
W ICE moc spada z wiekiem nikt tego nie aktualizuje.
W swoim Ducato pod kamperem dodałem na hamowni z 30 koni i troche momentu i też nie latalem z tym do WK.

PS jak macie jeszcze jakies ICE to polecam http://www.cinsoft.pl/
 

ypl

Pionier e-mobilności
W ICE moc spada z wiekiem nikt tego nie aktualizuje.
W swoim Ducato pod kamperem dodałem na hamowni z 30 koni i troche momentu i też nie latalem z tym do WK.

PS jak macie jeszcze jakies ICE to polecam http://www.cinsoft.pl/
Ja mam jeszcze ICE ale podczas jazdy traktuję to już teraz jak "autobus" bo takie właściwości jezdne ma piątka G31 na pneumatycznym zawieszeniu w porównaniu do TMYLR z accboost. Jedyne co mnie trzyma jeszcze żeby tej piątki Ojcu nie oddać i sobie TM3P Highland nie kupić, to jak zimą będzie przy wyjeździe na narty - jak zasięg mocno spadnie w trasie, jak utrata energii przy postoju w nocy na mrozie, czy przez cały dzień pod wyciągiem. Bo dachbox ten co mam to już wiem, że da radę założyć na TMY.
 

KrzysztofFly

Moderator
Jedyne co mnie trzyma jeszcze żeby tej piątki Ojcu nie oddać i sobie TM3P Highland nie kupić, to jak zimą będzie przy wyjeździe na narty - jak zasięg mocno spadnie w trasie, jak utrata energii przy postoju w nocy na mrozie, czy przez cały dzień pod wyciągiem. Bo dachbox ten co mam to już wiem, że da radę założyć na TMY.
Zawsze możesz mu oddać BMW z zastrzeżeniem, że jak będziesz miał taką potrzebę, to musi Ci je pożyczyć ;). Ja tak w 2020 oddałem synowi Audi Q5 (wtedy już rozważałem zakup elektryka, nawet jeździłem Leafem), finalnie nigdy go nie musiałem od niego pożyczyć, bo ostatecznie kupiłem Alfę Romeo Stelvio. W marcu tego roku (mając już Teslę) na narty wybrałem się jeszcze Stelvio (do Tesli nie miałem jeszcze wtedy zimówek). Teraz w grudniu jadę na narty do Madonny i na 99% polecę Teslą i jak wszystko pójdzie zgodnie z planem, to zacznę rozważać co dalej ze Stelvio.
 
Top