Wrześniowa promocja GreenWay

OldSeb

Posiadacz elektryka
Nie wiem jak w innych punktach ale mieszkam obok galerii gdzie jest stacja objęta tą promocją i delikatnie mówiąc szału nie ma jeśli chodzi o zainteresowanie. Od biedy jak ktoś ma czas to AC w Energii Standard jakoś tam się spina, DC bez sensu bo kawałek dalej Lidle i Netto po 1.99PLN niby tylko 50kW ale i tak spoko jak na przeciętne zakupy. Tak jak wspomniano wcześniej, po skasowaniu roamingu GW dołącza do zaszczytnego grona stacji ostatniego wyboru obok Orlenu i PowerDot.
 

blazej

Pionier e-mobilności
Ja tam korzystam, wygląda to tak:
Energia Plus - 29.99 miesięcznie
EV Club - 8.25 miesięcznie
Za ten pakiet masz 25 kWh za darmo obecnie, więc wychodzi 1.52 zł za te pierwsze 25 kWh, w trasie bywa, że z tego korzystam i wychodzi mi ładowanie DC od 10 do 80-85% poniżej 2 zł za kWh.
Dodatkowo przy abonamencie Energia Plus mam kilka stacji w Poznaniu 50 kW za 1.82 zł za kWh co też jest spoko, zwłaszcza że jedna z nich jest na Franowie, gdzie dość często bywam na zakupach i potrafię tam te 50 kWh doładować w tej cenie.

Razem na Greenwayu średniomiesięcznie doładowuję jakieś 100-120 kWh w średniej cenie ok. 1.9 zł za kWh. To mi starcza na takie 650-750 km pewnie.

To plus ładowania u rodziców, Lidl za 1.59 zł w AC + standardowe Elocity za 1.99 zł bo mam je pod samym domem, więc bardziej z wygodą niż z uwagi na dobrą cenę. Szkoda, że na Elocity nie ma jakichś rabatów czy kart lojalnościowych bo by siadło coś takiego.
 

danielm

Pionier e-mobilności
Nie wiem jak w innych punktach ale mieszkam obok galerii gdzie jest stacja objęta tą promocją i delikatnie mówiąc szału nie ma jeśli chodzi o zainteresowanie. Od biedy jak ktoś ma czas to AC w Energii Standard jakoś tam się spina, DC bez sensu bo kawałek dalej Lidle i Netto po 1.99PLN niby tylko 50kW ale i tak spoko jak na przeciętne zakupy. Tak jak wspomniano wcześniej, po skasowaniu roamingu GW dołącza do zaszczytnego grona stacji ostatniego wyboru obok Orlenu i PowerDot.
właśnie dlatego te stacje są objęte promocją że nie ma na nich zainteresowania. nie wiem czy jest sens nadrabiać kilometrów by jechać na konkretną stację by się ładować. zwłaszcza że nawet promocyjne ceny szału nie robią
 

blazej

Pionier e-mobilności
Ja wiem, w Poznaniu za 1.82 zł DC 50 kW są pod Obi/Ikea na Franowie i pod galerią A2 na wylotówce na A2. Może nie za szybkie, ale to już jakiś sens ma, jeśli się ma tam jakiś interes do załatwienia. Mi się już parę razy zdarzało. Nie spotkałem się natomiast z promocją na DC > 100 kW.

Pod Obi/Ikea AC za 1.3 zł jak żona wyciągnie na „spacerniak” między meblami to można spokojnie 50 kWh doładować 😅
 

danielm

Pionier e-mobilności
Ja wiem, w Poznaniu za 1.82 zł DC 50 kW są pod Obi/Ikea na Franowie i pod galerią A2 na wylotówce na A2. Może nie za szybkie, ale to już jakiś sens ma, jeśli się ma tam jakiś interes do załatwienia. Mi się już parę razy zdarzało. Nie spotkałem się natomiast z promocją na DC > 100 kW.

Pod Obi/Ikea AC za 1.3 zł jak żona wyciągnie na „spacerniak” między meblami to można spokojnie 50 kWh doładować 😅
tylko że na DC jest opłata za sesje ładowania dłuższą niż 60min. stare AC 50KW są ograniczone 125A mocy co w przypadku tesli daje 38-40KW mocy max, czyli dłuższe zakupby nie są wskazane bo oprócz promocyjnej ceny dojdą małopromocyjne opłaty dodatkowe
 

adamusek

Posiadacz elektryka
Ja tam korzystam, wygląda to tak:
Energia Plus - 29.99 miesięcznie
EV Club - 8.25 miesięcznie
Za ten pakiet masz 25 kWh za darmo obecnie, więc wychodzi 1.52 zł za te pierwsze 25 kWh, w trasie bywa, że z tego korzystam i wychodzi mi ładowanie DC od 10 do 80-85% poniżej 2 zł za kWh.
Dodatkowo przy abonamencie Energia Plus mam kilka stacji w Poznaniu 50 kW za 1.82 zł za kWh co też jest spoko, zwłaszcza że jedna z nich jest na Franowie, gdzie dość często bywam na zakupach i potrafię tam te 50 kWh doładować w tej cenie.

Razem na Greenwayu średniomiesięcznie doładowuję jakieś 100-120 kWh w średniej cenie ok. 1.9 zł za kWh. To mi starcza na takie 650-750 km pewnie.

To plus ładowania u rodziców, Lidl za 1.59 zł w AC + standardowe Elocity za 1.99 zł bo mam je pod samym domem, więc bardziej z wygodą niż z uwagi na dobrą cenę. Szkoda, że na Elocity nie ma jakichś rabatów czy kart lojalnościowych bo by siadło coś takiego.
ja mam jeszcze evklub po starej cenie 49zl; Greenway cenię za ilośc lokalizacji na wschodzie i najmniejszą awaryjność no i kartę RFID (Żona preferuje też ze względu na fajne lokalizacje przy gastro czy zapleczu sanitarnym). To się powoli będzie zmieniać, coraz więcej ładuję na Elocity; markety odpalą co jest postawione i będzie konkurencja.
 

blazej

Pionier e-mobilności
tylko że na DC jest opłata za sesje ładowania dłuższą niż 60min. stare AC 50KW są ograniczone 125A mocy co w przypadku tesli daje 38-40KW mocy max, czyli dłuższe zakupby nie są wskazane bo oprócz promocyjnej ceny dojdą małopromocyjne opłaty dodatkowe
Dłuższe zakupy robisz podpięty pod AC za 1.3 zł. A 45-60 minut możesz sobie też te 30kW doładować. Nie ma tragedii.
 

marco_25

Pionier e-mobilności
Dłuższe zakupy robisz podpięty pod AC za 1.3 zł. A 45-60 minut możesz sobie też te 30kW doładować. Nie ma tragedii.
trzeba to powiedzieć zarządcom różnego rodzaju galerii handlowych itp. obiektów które nie wiedzieć czemu zamiast stawiać 11/22kW AC idą w 120 kW DC albo i więcej. Potem człowiek leci przestawiać samochód jak idiota zamiast delektować się noszeniu torebki żony przez 2-4 godzin w trakcie zakupów ;)
Przepraszam jest wyjątek, GH Arkadia w stolicy gdzie słupków AC pod dostatkiem.
 

luki

Pionier e-mobilności
To akurat plus - jest wymówka: „Kooochanie, przepraszam, ale muszę odjechać autem ze stacji ładowania, bo mi policzy za postój kupę kasy, zaraz wrócę”. A poźniej: „No zeszło trochę dłużej niż myślałem”.
po 4 godzinach łażenia chyba by to auto samo do mnie przyjechało :)
 
Top