Y Performance ochrona felg 21" ciekawy pomysł

kristof46

Fachowiec
@maar79 W homologacji do perfomance są jako opcjonalne wymienione 255/40R20, ja mam zimowe 255/45R19. Standardowe koła R21 z oponami sa duuużo cieższe od wersji R19

takie mam zimowe felgi:

Brock B32 SKM 9,50x19 5x114,30 ET45,00​

Temat omawiamy nie dlatego co można w teorii założyć oraz co się komu podoba. Ubezpieczyciel będzie łapał się wszystkiego żeby nie wypłacić odszkodowania. Tym może być zły rozmiar kół. Tak samo serwis jak przyjdzie mu naprawiać podwozie zawieszenie itd.
Do tego dochodzi czy wybrana przez ciebie opona oraz felga są akceptowane przez Tesle.
 

Olecki

Pionier e-mobilności
Felga nie musi mieć aprobaty Tesli - musi mieć takie same parametry: szerokość, rozstaw śrub, otwór centralny i odsadzenie. Opony też nie muszą mieć atestu Tesli ale muszą być w homologowanym rozmiarze. Jeśli zdecydujesz się na aftermarketowe rozwiązania to na pewno mogą umyć ręce przy niektórych usterkach a przy niehomologowanych rozmiarach mogą anulować gwarancję na niektóre podzespoły lub cały pojazd (zależnie co tam mają zapisane w warunkach gwarancji)
 

kristof46

Fachowiec
Felga nie musi mieć aprobaty Tesli - musi mieć takie same parametry: szerokość, rozstaw śrub, otwór centralny i odsadzenie. Opony też nie muszą mieć atestu Tesli ale muszą być w homologowanym rozmiarze. Jeśli zdecydujesz się na aftermarketowe rozwiązania to na pewno mogą umyć ręce przy niektórych usterkach a przy niehomologowanych rozmiarach mogą anulować gwarancję na niektóre podzespoły lub cały pojazd (zależnie co tam mają zapisane w warunkach gwarancji)
Na amerykańskiej stronie jest info o koła "tesla-approved". U nas jest tylko zalecenie. Do tego ten pierwszy stan rzeczy potwierdził serwisant Tesli. Teraz pytanie gdzie leży prawda. Łatwo jest twierdzić że nam wolno a potem zostać zaskoczonym i przepychać się z serwisem.
 

marcinszczepanek

Posiadacz elektryka
video, video
ale kosztuje 300 dolarów na wszystkie koła (tutaj)
z jednej strony nie głupia sprawa, a z drugiej takie coś co jeszcze bardziej wystaje poza obrys jeszcze bardziej zachęca do rysowania się o każdy krawężnik.
 

radzik rmz

Nowy na Forum
Odświeżę wątek takim oto ciekawym rozwiązaniem:



Sam byłem świadkiem jak ktoś zarysował sobie Uber turbiny i wg mnie to rozwiązanie jest mniej ryzykowne niż większe opony (z pierwszego posta w temacie). Wydaje mi się, że taki "kołpak" może się sprawdzić. Co o tym sądzicie?

Niestety na razie nie udało mi się zamówić dostawy do Polski...
 

ptahy

Nowy na Forum
Odświeżę wątek takim oto ciekawym rozwiązaniem:



Sam byłem świadkiem jak ktoś zarysował sobie Uber turbiny i wg mnie to rozwiązanie jest mniej ryzykowne niż większe opony (z pierwszego posta w temacie). Wydaje mi się, że taki "kołpak" może się sprawdzić. Co o tym sądzicie?

Niestety na razie nie udało mi się zamówić dostawy do Polski...
Już tu o nim pisałem, zatrzymuje mnie cena. A co jest nie tak z dostawą? Jest Polska na liście krajów, dostawa do mnie pisze w sierpniu i kosztuje dodatkowe 30 dolarów (FedEx International Economy (5-7 business days)).
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Fedex to, clo i durne monity by im przesłać potwierdzenie. Fakturę przyśla po czasie do zaplaty.. Jak zwykle a potem będą dupe zawracać. Maila nie podadzą choc prosza ale nie ma go w liście trzeba przez ich porąbany formularz a najlepiej olać jak sie wplaci. Niemniej to się zrobila syfiasta firma
3x mialem ten numer
AD cena : to za podobny patent do ochrony rantu tez jet to kilka stówek. I wymaga więcej pracy
 

marcinszczepanek

Posiadacz elektryka
Już tu o nim pisałem, zatrzymuje mnie cena. A co jest nie tak z dostawą? Jest Polska na liście krajów, dostawa do mnie pisze w sierpniu i kosztuje dodatkowe 30 dolarów (FedEx International Economy (5-7 business days)).
tak w sumie możnaby zamówić to na 2 koła, tylko od prawej strony (tam najczęściej łapie się się otarcia) i zobaczył na ile to jest w ogóle mądre.
 
Top