Coś tanio.Jak chcesz to Khons ma jakąś promocje na aliexpress. Ceny jak na tą markę super, wysyłka z Niemiec więc bez cła. Właśnie zamówiłem EVSE 11kW w wersji z wymiennymi wtyczkami za niecałe 9 stówek,
Sklep sprzedaje tylko produkty khonsa i ma ich cały przekrój więc raczej mała szansa żeby miał wszystko w podróbce. Zresztą jak przyjedzie za kilka dni (już jest w drodze) to sprawdzę po numerze seryjnym, gdyby okazało się podróbką to ochrona AliExpress szybko zwraca kasę w takich przypadkach. BTW - chyba nie chodzi Ci o zwykły kabel Type2-Type2? Sprzedawca twierdzi że jeśli potrzeba jakiejś konkretnej wtyczki to na zamówienie mogą zrobić ale nie wiem jak z ceną wtedy no i chyba wysyłka będzie wtedy z Chin.Coś tanio.
Na pewno to nie jakiś wałek i chińska podróba?
Szkoda że nie ma wersji z wtyczką type2->type2, sam bym zakupił.
To starszy model evse Khons, w odróżnieniu od nowszej generacji (tej "walcowatej") ma słabsze zabezpieczenia czy IP54 (a nie IP65). Ale i tak cena zacna.Coś tanio.
Na pewno to nie jakiś wałek i chińska podróba?
Uważasz, że warto zainwestować w ten nowszy model Khonsa?To starszy model evse Khons, w odróżnieniu od nowszej generacji (tej "walcowatej") ma słabsze zabezpieczenia czy IP54 (a nie IP65). Ale i tak cena zacna.
O dodatkową wtyczkę, która umożliwia podłączenie tej cegły do słupka Type2.BTW - chyba nie chodzi Ci o zwykły kabel Type2-Type2?
To jest ultra proste do zrobienia. Jeden opornik i słupek Type2 puszcza 230V. Robiłem sobie taką przejściówkę do Vectrixa (normalnie jest ładowany z wtyczki 230V).Nie widziałem jeszcze czegoś takiego i chyba nie było by łatwo to zrobić - słupek musi dostać sygnał z samochodu żeby puścić prąd więc albo evse musiało by obsługiwać emulację sygnału albo coś takiego musiało by być wbudowane w taką przejściówkę. Dodatkowym problemem jest to żeby rozpocząć komunikację z słupkiem potrzebne jest zasilanie więc potrzebna by była jakaś bateria. Moim zdaniem za dużo kombinacji żeby było to warte wykonania.
JuiceBooster ma takie coś, ale to cenowo inna ligaNie widziałem jeszcze czegoś takiego i chyba nie było by łatwo to zrobić - słupek musi dostać sygnał z samochodu żeby puścić prąd więc albo evse musiało by obsługiwać emulację sygnału albo coś takiego musiało by być wbudowane w taką przejściówkę. Dodatkowym problemem jest to żeby rozpocząć komunikację z słupkiem potrzebne jest zasilanie więc potrzebna by była jakaś bateria. Moim zdaniem za dużo kombinacji żeby było to warte wykonania.