A Ty dojechałeś kiedyś poniżej 0%? Ile zimą przejeżdżają elektryki po osiągnięciu 0% i co się z nimi dzieje?

to_masz

Posiadacz elektryka
Klikając w sponsorowany link na FB miałem super niskie oczekiwania, jak zacząłem czytać "ile elektryk przejedzie po wyczerpaniu baterii", to już zamykałem - jednak pozytywnie mnie zaskoczyło podsumowanie wyników przytoczonego testu

 

Bronek

Pionier e-mobilności
Ciekawe i normalne
7 letnia X starszy model z degradacją i z darmowym ładowaniem
I symulacja Tm3 najtańszej nowej
Warto posłuchać jako ogólne zasady jazdy elektrykiem


 
Last edited:

Halisep

Posiadacz elektryka
A propos mroźnej zimy i szybszego wyczerpywania się prądu z baterii może ktoś powiedzieć, ile kosztowałoby przejechanie trasy 1000km ładując się na szybkich ładowarkach przy autostadach/ekspresówkach/drogach przelotowych?
Ostatnio zrobiłem trasę Poznań - Sölden - Poznań autostradami przez Niemcy z tempomatem na 120km/h. Ładowałem się tylko na ionity (1,35PLN lub 0,29EUR ). Średni koszt przejechania 100km wyniósł około 28zł. I to zimą, autostradą, pod wiatr i przez dłuższą część trasy padał deszcz, więc to taki jeden z najczarniejszych przykładów.
 
Last edited:

vwir

Pionier e-mobilności
Nosz ****a... Dajcie już spokój. Gość troluje i po co dawać się sprowokować. No i z ciekawego tematu "co się dzieje poniżej 0%" baterii znowu robi się śmietnik o kosztach przejazdu zimą. MIlion takich tematów już mamy. Niech sobie ten gośc tam pójdzie i poczyta.
 

Gandalf

Pionier e-mobilności
Odnośnie materiałów typu "ekoświry nie jeżdżą Teslą na narty, chyba, że wolno i bez ogrzewania i tylko do najbliższej gminy, bo dalej nie dojadą bez lawety"...
porada ogólna, dla "twórców internetowych" - jeśli dla clickbaitu udajesz, że jesteś głupi i nie umiesz używać współczesnych technologii (schody ruchome, winda, smartfon, komputer, samochód) to nie tylko Twój docelowy target głupków, ale też ci bardziej inteligentni odbiorcy mogą nie załapać, że robisz z siebie debila dla zasięgów i gotowi pomyśleć, że po prostu tak masz.
 
Last edited:

viallos

Pionier e-mobilności
koszty w porównaniu do spalinowego potrafią ściąć z nóg?
Tak, ścinał z nóg to mnie rachunek jak swoim supernowym dieselkiem Audi Q7 nad morze w tą i z powrotem płaciłem za dokładnie 1010km jakieś 800PLNów.

Odkąd przesiadłem się na Teslę płacę około 130PLN w jedną stronę, zimą około 160PLNów czyli uśrednione 300PLN w obie strony.

Czasy przejazdu te same, średnia... nie chwilowa... na autostradzie 140km/h udokumentowane w innym poście poprzez Garmin GPS.

Aha i w ramach jednej raty leasingu za Q7 mam dwa samochody 3LR i YLR .... tak więc argument że elektryki droższe w zakupie też odpada.

O przyśpieszeniach i opcjach wyposażenia nie będę wspominał bo po co mam Audi ośmieszać.
 

daniel

Señor Meme Officer
Nosz ****a... Dajcie już spokój. Gość troluje i po co dawać się sprowokować. No i z ciekawego tematu "co się dzieje poniżej 0%" baterii znowu robi się śmietnik o kosztach przejazdu zimą. MIlion takich tematów już mamy. Niech sobie ten gośc tam pójdzie i poczyta.
Kolejny argument za moderacją @Łukasz Bigo
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Ja odpisalem z kibla, bo rano i ruch tu mały a "sralutan" się skończył.... nuda. Odsiedzieć rytualnie trzeba, wieloletnia tradycja.
Gazety wyszly z mody, to teraz tablet sie zabiera ( Samsunga nie użyjesz ).
Ale ma tą przewagę bo sobie popiszesz, a w gazecie tylko krzyżowki były. Do tego tabletem zamiast tyłka, trolla dopieścisz
 
Top