Tesla Model 3, dostawy I kwartał 2024

r00tku

Posiadacz elektryka
Jest mało prawdopodobne, że Glovis Solomon dopłynie na czas. Jak tam obserwuję na whereboat.com jego postępy to mam wrażenie, że będzie jakiś tydzień opóźnienia.
Może teraz z prądem popłynie to będzie na czas :p
 

Michal

Moderator
Może tylko lokalizacja jest opóźniona, żeby ich rakietami tam nie obrzucali gdzieś po drodze :)
 

inter

Pionier e-mobilności
Może tylko lokalizacja jest opóźniona, żeby ich rakietami tam nie obrzucali gdzieś po drodze :)
Tylko nie płynie przez Morze Czerwone, tylko na około.
 

bte

Zadomawiam się
Tymczasem ETA zmieniło się, ale w drugą stronę: do tej pory to był 15.02.2024, godz. 17:00 - teraz jest już 14:00. Na stronie samego portu nadal wisi ta sama data, tyle że bez godziny (wszystkie statki mają po prostu ustawioną północ, 0:00).
 

tswiech

Fachowiec
Myślę że tydzień w te czy wewte różnicy nikomu nie zrobi, ale mimo wszystko coś wolno ten nasz stateczek płynie. Oby nie zatonął z autami, które są nasze/firmy leasingowej. Elon nam kasy już nie odda:). Teslę można kochać lub nienawidzić lub być gdzieś pomiędzy, ale chyba trudno się nie zgodzić z tym, że sposób ukształtowania zasad nabywania samochodu to jest jakieś nieporozumienie.
 

kubatar

Pionier e-mobilności
Myślę że tydzień w te czy wewte różnicy nikomu nie zrobi, ale mimo wszystko coś wolno ten nasz stateczek płynie. Oby nie zatonął z autami, które są nasze/firmy leasingowej. Elon nam kasy już nie odda:). Teslę można kochać lub nienawidzić lub być gdzieś pomiędzy, ale chyba trudno się nie zgodzić z tym, że sposób ukształtowania zasad nabywania samochodu to jest jakieś nieporozumienie.
No nie wiem. Dla mnie to rewolucja jeśli chodzi o sprzedaż aut. Nie musisz mieć wątpliwej przyjemności kontaktu z dealerem. Oczywiście swoje niedociągnięcia mają w procesach ale to wynika głównie z dużych przyrostów sprzedaży i nieregularnych dostaw. Prędzej czy później się to unormuje.
 

Kszychu

Pionier e-mobilności
No nie wiem. Dla mnie to rewolucja jeśli chodzi o sprzedaż aut. Nie musisz mieć wątpliwej przyjemności kontaktu z dealerem. Oczywiście swoje niedociągnięcia mają w procesach ale to wynika głównie z dużych przyrostów sprzedaży i nieregularnych dostaw. Prędzej czy później się to unormuje.
Zgadzam się, jak słysze słowa negocjacje i rabaty to dostaje gorączki. Jak widzę w katalogu cenę 200k to oczekuje że za tyle aktualnie można dane auto kupić, a nie bawić się w jakieś podchody żeby zbić 10k na wyposażeniu
 

tswiech

Fachowiec
Zgadzam się, jak słysze słowa negocjacje i rabaty to dostaje gorączki. Jak widzę w katalogu cenę 200k to oczekuje że za tyle aktualnie można dane auto kupić, a nie bawić się w jakieś podchody żeby zbić 10k na wyposażeniu
Mnie nie chodzi o zamawianie przez internet, stałą cenę i brak placówki dealerskiej, tylko o przenoszenie ryzyka na kupującego za utratę lub uszkodzenie pojazdu, od chwili jego wyjazdu z fabryki. Tesla ma jednak dość swobodny stosunek do prawa krajów, w których sprzedaje auta. Wszystko jest dobrze dopóki się coś nie wydarzy.
 

Najnowsze dyskusje

Top