SEXY buttons

Pepek

Posiadacz elektryka
Pojeździłem trochę z tym "nowym" autopilotem - pomijając bimbolenie, to teraz działa to już naprawdę sensownie z ta automatyczną aktywacją po zmianie pasa. Szkoda, że w standardzie tego Tesla nie oferuje.
Parowanie powiodło się po resecie Commandera do ustawień fabrycznych, teraz działa wszystko (chyba ;) )
Ale pojawił się nowy problem - mianowicie, widzę teraz informacje którymi sobie wcześniej głowy nie zaprzątałem ;) Np degradację baterii trakcyjnej - 1,8%. I oczywiście wątpliwości - czy to nie za dużo ??? ;)
Albo napięcie niezbalansowania ogniw (tak to się chyba nazywa) - waha się pomiędzy 2-6 mV. Temperatura baterii, to akurat fajne, generalnie jest sporo chłodniejsza niż mi się wydawało - dziś rano podczas jazdy do pracy 17-18 stopni przy temperaturze otoczenia 9 stopni. Generalnie to za dużo się na to gapię ;) Ale wiem, że za kilka dni mi przejdzie, pewnie nawet nie będę specjalnie odpalał tego dashboarda ;) Podsumowując - wg mnie dla samego usprawnienia działania autopilota warto kupić tego commandera.
Co do degradacji - to pewnie w granicach normy, zwykle największa się robi na początku (pierwsze kilka tyś.km mogą dać nawet 2%), a potem zwalnia.
Co do różnicy napięć na ogniwach - IMO kilka mV to pikuś i tu akurat najmniej bym się tym martwił, BMS sobie o to zadba - a jak nie, bo się uszkodzi, to na pewno to zauważysz. :)
 

TomRS

Pionier e-mobilności
Co do degradacji - to pewnie w granicach normy, zwykle największa się robi na początku (pierwsze kilka tyś.km mogą dać nawet 2%), a potem zwalnia.
Co do różnicy napięć na ogniwach - IMO kilka mV to pikuś i tu akurat najmniej bym się tym martwił, BMS sobie o to zadba - a jak nie, bo się uszkodzi, to na pewno to zauważysz. :)
Dzięki za odpowiedź - bardziej z ciekawości poznawczej pytam niż ze stresu :)
 

cooler

Pionier e-mobilności
Profil pasażera, to by było coś :-D
Ja najpierw byłem w szoku że z poziomu ekranu nie da się przesunąć fotela pasażera, parę razy ktoś ustawił mi oparcie tak że przeszkadzało to córce z tyłu i nie da się sięgnąć z poziomu kierowcy do przycisków.
Jednym z powodów zakupu S3XY Commandera było to że można z poziomu kierowcy przesunąć fotel pasażera :)
Jeszcze poradźcie jak zrobić z tego profil pasażera uruchamiany jednym przyciskiem (np spanie, osoba z tyłu, konkretna osoba) i Elon go home!
 

ELuk

Pionier e-mobilności
Rozumiem, że w Siennie tak to Ci działa i z przyzwyczajenia w Tesli też tego oczekujesz?
Jak kupowałeś auto to ta funkcja była opisana w specyfikacji i nie działa?
No to rzeczywiście MElon go Home!
🤣🤣🤣
 

cooler

Pionier e-mobilności
Rozumiem, że w Siennie tak to Ci działa i z przyzwyczajenia w Tesli też tego oczekujesz?
Jak kupowałeś auto to ta funkcja była opisana w specyfikacji i nie działa?
No to rzeczywiście MElon go Home!
🤣🤣🤣
W Siennie sięgam do regulacji fotela, w Tesli ni cholery mi się nie udaje :)
 

YaCo

TM3 RWD HL 2024
Da,sie z sexy apki jak połączysz ją z chmurą i pozwolisz Tesli na to jako aplikacji z zewnątrz
Mozna wtedy albo z apki S3xy po LTE albo z przycisków i apki po BT lub wifi

Dla mnie to sensu nie ma ale przesuwanie fotela mam i w przycisku i na ekranie dodatkowego smartfona

Czyli jak nakleję np. button S3xy jako pamięć fotela, czyli krótkie naciśnięcie pozycja ! i np. długie naciśniecie pozycja 2 to będzie ok?
 

cooler

Pionier e-mobilności
Czyli jak nakleję np. button S3xy jako pamięć fotela, czyli krótkie naciśnięcie pozycja ! i np. długie naciśniecie pozycja 2 to będzie ok?
Na dziś nie bardzo. Działa przesuwanie, ale jako niezależne funkcje
 

Bronek

Pionier e-mobilności
To działa jak manual U mnie fajnie bo na cztery fotele. Mogę niekumatemu pomóc poprawić komfort
I tak poprawili tą funkcję, bo jechało skokowo i krótko. Teraz jedzie dalej i drugie naciśniecie zatrzymuje Oparcia i poddupniki oddzielenie
Wyjaśnij po co ? I dlaczego masz takie preferencje?

Wystraczy zrobić dodatkowy profil i zmieniac profile a fotel sie ustawią Reszta moze zostać.
 
Top