Całę 120kkm będzie na benzynie, na prądzie nie będzie nic.
To jest dokładnie to samo co elektryk, dla którego prad produkuje generator w elektrowni, tutaj mamy włąsny generator i sami sobie ten prąd produkujemy z benzyny zamiast z węgla.
Przecież plug-in to zuepłnie co innego, a hybrydy to spalinówki tak samo jak elektryki są spalinówkami w dzisiejszym miksie energetycznym
Czemu spalinówka która wytwarza prad na miejscu jest gorsza od "spalinówki" która ciągnie prad z węgla produkowany daleko?
p.s. Macinowa dał mi cynk na Nissana e-power i myslałem ze to jest to, ale niestety koncepcja została "zepsuta". Niby hybryda szeregowa dokładnie jak ma być. Niby silnik normalny się wydawał, a nie jakiś "wankiel". Tylko w szczegółach wyglada to tak ze zaoszczedzili na baterii, bo zamiast tych minimum 5kWh, dali tylko 2kWh, a ze taki bufor jest mały, to spalinówka nie moze pracowac optymalnie cały czas na tych samych obrotach, więc zamiast zwiększyć baterię zaczęli cudowac z silnikiem spalinowym i wyszło im jakieś skomplikowane cudo przy zmiennej kompresji silnika, jakieś dwustopniowe korbowody itp. co miało na celu dać wysoką sprawnośc przy róznych obrotach.
Zamiast po ludzku zrobic prosty silnik z duza bateria, bateria mała, a silnik drogi i skomplikowany i w ostatecznym rozrachunku nie spełniajacy założeń, bo jak się okazuje spalanie w tym samochodzie nie jest niższe niż w hybrydach z mniejszymi bateriami.
Zreszta gdyby silnik miał taka super sprawność dla róznych obrotów to nawet bez hybrydy szeregowej powinien byc super w innych samochodach, właściwie tam nawet lepszy, no ale skoro go nie ma to znaczy ze ten system "nie wypalił" tak jak powinien.
Chyba ten Opel Ampera wyglada najsensowniej mimo ze stara konstrukcja