Jozin von Bazin
Posiadacz elektryka
Dla mnie cooler jest jak Chajzer z wątku o elektryku, zasada działanie taka sama.
Last edited:
dziękuję, że jesteś pośród nasOoo...
Z tej strony jeszcze na to nie patrzyłem.
Chyba wymienię kapelusz na koronę.
chyba Hajzer nie ma BEV, to był pożyczonyDla mnie cooler jest jak Hajzer z wątku o elektryku, zasada działanie taka sama.
@cooler Czyli kiedy planujesz pożegnanie z teslą? Czyli następny będzie VW eUP?Chętnie odpowiem, choć już odpowiadałem na te pytanie tak dużo razy że nie chce drażnić @nabrU że znów coś piszę.
- Nie widzę na dziś żadnego auta BEV które by przekonało mnie do zakupu. Żaden nie spełnia mych wymagań by zastąpić całkiem ICE. Widzę też wciąż te same problemy z serwisem przez które już przeszedłem - awaryjność, problemy z częściami i diagnostyką.
Jeżeli już coś bym musiał to coś małego na miasto (mam sytuacje że Tm3 jest za duża), wtedy szczerze cokolwiek co ma 150-200km po mieście zimą, ma ogrzewanie z aplikacji, kamerę cofania i tanie i dostępne części. Niedrogi VW eUP za mną wciąż chodzi.
- Moją Teslę traktuje teraz jako fun car, świetne trzymanie, responsywność i dynamika, plus zawieszenie które pozwala na wiele więcej na drodze niż większość sportowych samochodów - to są niewątpliwie zalety, których nie ma już np 3 HL. Nie ma na co zamienić lepszego w tej dziedzinie. Jak się zepsuje to nie jest mój podstawowy samochód, mogę poczekać.
- Większość rzeczy które się psują mam już wymienione
- Jeden BEV przydaje mi się na jazdę wkoło komina i bliskie trasy w zasięgu.
- Przez 4 lata intensywnej eksploatacji (zwłaszcza tuż po zakupie - zrobione ok 60k km przez pierwsze 1.5 roku) dokładnie poznałem wady i zalety mego samochodu względem tego czego potrzebuje. I generalnie użytkuje go teraz tak aby się wpasowywał w te potrzeby - głównie odwożę dzieci do szkoły, lubią jeździć nagrzanym autem rano, plus frajda na drodze gdy jadę sam po okolicy
- wszystkie trasy robię teraz ICE, wyjątkowo teraz chciałem przetestować jazdę gdy jest infrastruktura SC po drodze, przecież podobno BEV nie są słabe w trasie, tylko brak infrastrukturyEfekty jak w moim podsumowaniu: +40% dłuższy czas przejazdu na długiej trasie non-stop.
Piszę tu głównie by ludzie mieli obiektywny obraz stanu BEV na dziś, bo za dużo tu niepoprawnych optymistów i bezkrytycznych czcicieli, po co ma być więcej sfrustrowanych użytkowników.
Podstawą dobrych decyzji jest pełna informacja, której tu brak, a fakty i liczby jak widzę wywołują wręcz agresję.
Mam nadzieję że pomogłem.
U mnie w robocie chińczycy mają codziennie dzień drzemki w pracy. Mnie też się zdarzało po jakiejś nieprzespanej nocy, całkiem spoko rzecz taka drzemka. ;-).osobiście czekam na 12 marca, dla niewtajemniczonych wyjaśniam jest to:
Światowy Dzień Drzemki w Pracy
mam nadzieję, że wszyscy spotkamy się na tym wątku w tym dniu![]()
przepraszam, źle się wyraziłem. mogłem napisać na tym wątku a nie na całym forum. ale to jest moja przypadłość, że wolę info z konkretnie opisanych tras niż ogólne w stylu jestem zadowolony, moja 3 ma zużycie poniżej 14, nic się nie psuje a tak wogóle to juz natrzaskałem 2,5kkm i tylko 3 razy był u mnie mobilny. no bądźmy poważni.a jako 'jedyne wiarygodne źródło informacji' na temat Tesli na tym
skazany na banicję, kiedyś tak to się określało. samotny wątek, ostracyzm i co jeszcze? może pójdziemy tą metodologią i założymy osobny wątek dla zadowolonych? przykładowy tytuł W perfekcyjnym świecie Pana T dla posiadaczy TMP lub Świat T jest piękny?Jeśli / chyba gdzieś już opisywałeś wszystkie swoje usterki, przekopiuj je do swojego posta w tym wątku.
ale to jest niemożliwe, to pewnie było w Himalajach przy -50oC i jesteś pewien, że w Tesli? może to był chińczyk...ups... zapomniałem, że to to samo.Udało mi się wytrzaskać rekordowe "spalanie" 60kwh/100km 👹
1h/15km/przez większość czasu preconditioning ;-) 😬