Dla klienteli robi się opcje. Ty możesz pozwolić sobie na mniejszą baterię, ktoś inny koniecznie potrzebuje większej, albo wybierze ICE.
Ja pierdzielę, dlaczego tak mało kto jest w stanie zrozumieć, że to co sprawdza się u niego, może nie sprawdzić się u kogoś innego?
Tak już jest, każdy patrzy ze swojego punktu. Ważne żeby o tym rozmawiać i pokazywać że potrzebne są różne opcje.
Wystarczyłoby jak by tesla dala wybór:
75kWh - 225k zł 520km EPA
150kWh - 260k zł 950KM EPA
I wszyscy byliby zadowoleni
I chyba o to chodzi w dopasowaniu konfiguracji pod siebie.
Jestem świeżo po spotkaniu firmowym gdzie byli Austriacy, Niemcy, Chorwaci i Polacy.
Jeden z tematów to przejście na EV i tu nie ma dyskusji na ten moment, ma być zmiana.
W firmie również Niemcy i Austriacy się stawiają przed zmianą i obawiają jednego, zasięg. Każdy u nas robi 50-70 tyś km/rocznie, do tego jeszcze Niemcy z nieco innymi prędkościami niż cała Reszta.
Jeżeli pojawi się auto z realnymi większymi zasięgami to nie będzie długiego zastanawiania czy jest to auto Niemieckie, Chińskie czy Elon-owe o którym jest ostatnio za głośno.