Tesla traci swoją zajfejność - Tesla Bjorn wie co mówi

inter

Pionier e-mobilności
Nie chodzę do innego kościoła i nie dam się wkręcić w tą prymitywną rozmowę ;)
Sam zacząłeś o kościele Tesli. ;)
Mam Tesle, że nigdy wyznawcą muska nie byłem. (specjalnie z małej litery)
 

Grzesiek

Pionier e-mobilności
Sam zacząłeś o kościele Tesli. ;)
Mam Tesle, że nigdy wyznawcą muska nie byłem. (specjalnie z małej litery)
No tak, bo Tesla to Tylko z Tobą się kojarzy. Innych użytkowników nie ma 😉
 

inter

Pionier e-mobilności
No tak, bo Tesla to Tylko z Tobą się kojarzy. Innych użytkowników nie ma 😉
Jakoś dziwne, takie teksty to puszczaja Ci, co nie mają Tesli, i oni tworzą kościół muska.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Pierwszą Tesle kupilem "wysyłkowo" nawet nie widzialem na oczy Trójki jako takiej bo ich bylo wtedy w Polsce może z 10? .
Przywiezli do Szczecina , pojechalem odebrać
Kilka samochodów podobnie , "na oko".
To ciekawe doświadczenie i emocje jak ma sie w nosie co i za ile a tylko cos5 sie podoba ...na oko. Taka ruletka jak w kasynie .
Pamiętam jak kupilem Chevy SSR i przywieźli mi go na lawecie .
Wcześniej tylko rzeczoznawca z ADAC na zlecenie go oglądał (bez sensu to bylo ) ale uspokoilo sumienie .
Bylem bardzo zaskoczony że to takie wielkie auto, bo na zdjęciach byl znacznie mniejszy:)
Tak kupiem tez badziew niejaki Peugeot 307 SW , dla dużej szyby na dachu , jial tylko dobry czujnik deszczu i wygodne siedzenia , na niecaly to mi to wystarczylo Niejaki silnik HDI z kolem dwumasowym nadaje sie do kosiarki

Gdyby Trojka dala mi tak popalić jak tu nielicznym , to bym nawet nie wszedł na to Forum i pewnie bym skończył w Mercu lub Prosiaku a teraz w Chińczyku bo mają jaja jak kiedys Musk z ekipą czy odwrotnie ekipa z Muskiem ?
 
Last edited:

solik

Pionier e-mobilności
Ja teraz mam Audi A4 w Sline jako zastepcze za TM3 (lakiernia), patrzac na cene ostatnich A4 (bo modelu juz nie ma) zalegajacych na placach to cena TM3 nawet bez dotacji z tym wyposazeniem jest szalenie okazyjna.

Sie zastanawiam czy cos skrobnac A4 vs TM3 :) czy raczej juz wszystko zostalo powiedziane
 

Grzesiek

Pionier e-mobilności
Jakoś dziwne, takie teksty to puszczaja Ci, co nie mają Tesli.
I to znaczy, że nie mogę się na jej temat wypowiadać? To ciekawe, że akurat wyznawcy wszelkich wiar zabraniają się wypowiadać na temat swoich bogów.
Ciekawe, nie?
 

inter

Pionier e-mobilności
I to znaczy, że nie mogę się na jej temat wypowiadać? To ciekawe, że akurat wyznawcy wszelkich wiar zabraniają się wypowiadać na temat swoich bogów.
Ciekawe, nie?
To tylko twoja interpretacja, która pozwala wierzyć w wyznawców Tesli.
Czy ja ci zabraniam, stwierdzam fakt.
 

Daro76

Fachowiec
Nie wczoraj nim nie jeździłem, ale w przyszłym tygodniu mam umówioną jazdę w Niemczech. Ja także zastanawiałem się nad Seail U, ale Sealion 7 to już następny poziom wyposażenia oraz inna konstrukcja auta.
Może to nieistotne ale także podejście pracowników salonu do osób oglądających auto lub zainteresowanych ich zakupem jest zupełnie inne niż w Tesli czy innych teraz oglądanych markach. Sprzedawca udzieli bardzo dużo cennych informacji odnoście auta, nawet tych które mógłby tylko zachować dla siebie i nie są publikowane na zewnątrz, czułem się zaopiekowany, a nie jak intruz jak to miało miejsce w warszawskiej Tesli.
Najlepiej samemu sprawdzić co komu pasuje, bo większość bazuje na filmach znalezionych w intrenecie a tam liczy sie tylko sensacja i klikobajty, a rzeczywistość jest zgoła inne. Nie wiem czy to zazdrość czy jednak "kościół" zwolenników Elona ma bardzo wiernych i zagorzałych wiernych - ja się z niego wypisuję.
Mam nadzieję że podzielisz się wrażeniami z jazdy :) Chętnie bym wysłuchał kogoś kto patrzy racjonalnie na samochód (tak odczytuję Twoje wypowiedzi).
Ja nie jestem wyznawcą ani przeciwnikiem Muska/muska (niepotrzebne skreślić), chciałbym po prostu kupić atrakcyjny cena/jakość (funkcjonalność) samochód. Najlepiej z Europy (bo z gospodarki Europy żyjemy czy chcemy czy nie, Tesla ma fabrykę w DE więc zasila obieg gospodarczy Europy, TMY kupiłem właśnie z Berlina) ale jak będzie sensowny chińczyk to cóż - może być tak że się skuszę. Więc to firmy z EU muszą zadbać o to żebym nie musiał mieć takiego dylematu. Jakby ID.7 się dwa lata temu pojawił w takich cenach jak teraz to być może teraz miał bym VW...
Co jest w Tesli YLR23 OK?:
- silniki/bateria/zarządzanie energią - czyli osiągi vs zużycie, planowanie tras/oczekiwanego zasięgu
- infotainments/apka do sterowania/ekran - to na razie bez konkurencji
- trzymanie się na krętej drodze - jest frajda jazdy (jak gładki asfalt...)
Co jest w Tesli YLR23nOK?:
- klamki - po prostu mega niewygodne w użyciu,
- siedzenia za krótkie (ja mam 176cm ale brakuje mi dłuższego siedziska)
- za twarde zawieszenie -to jest po prostu jazda taczką, nawet jak zmiejszyłem ciśnienie czy to opony zima czy lato po prostu za dużo drobnych drgań przenosi się do kabiny.

Traktuję samochód użytkowo - co nie wyklucza z tym żeby się po prostu przyjemnie jechało. Jak zauważyliście w wadach/zaletach nie odnoszę się w ogóle do baterii i jej pojemności. Po prostu elektryki do czasu wprowadzenia innej technologii baterii, należy traktować inaczej niż ICE. W elektryku trzeba planować trasy/ilość km dziennie z uwzględnieniem ładowania a w ICE nie.
 

OldSeb

Posiadacz elektryka
Śledzę uważnie ten wątek, 12 stron narzekania a nie padła ani jedna sensowna propozycja na bardziej zajefajne od Tesli auto.
Przeglądam oferty różnych, nawet egzotycznych, producentów i niestety nie widzę żadnej konkurencji dla TM3. To wykonanie nie takie, to infotainment i aplikacja do dupy a to znów kosmiczne zużycie energii.
Krytykować jest łatwo, trudniej zaproponować coś w zamian.
 

solik

Pionier e-mobilności
Najwiecej narzekan ostatnio jest na TMY nie na TM3 bo te od Highlanda zostalo poprawione w zakresie narzekan (wyciszenie, zawieszenie, wentylacja siedzen) czyli to co najbardziej uwiera w obecnym TMY (bo nowsze juz jest ale nie u uzytkownikow)
 
Top