Pulled the trigger ;)

nabrU

Moderator
Zapomniałem dodać: zmierzyłem głębokość bieżnika na oryginalnych Michelin ePrimacy i wszystkie równo ok. 4,5mm. Koła były rotowane 2 razy: po 10k km i potem po następnych ok. 15k km.
 

cooler

Pionier e-mobilności
Tak jak myślałem... bajkopisarstwo zero dowodów.
Z ostatniej mojej trasy dokladnie ci pokazywałem co weszło na ładowarce a co było na screenie. A podsumowanie było kosztów ładowania ... czyli tego co zapłaciłem. A ty wciąż że sie nie opłaca, że oszukuje itp. Juz nie wiem w sumie kto oszukuje i co sie nie opłaca... bo wszystkim sie opłaca tylko nie Tobie.
Nawrzucałem całe mnóstwo twardych dowodów na tym forum. Pierwszy z brzegu przykład Tutaj, a i tak dyskutowałeś z dowodami.
Zdecyduj się czego Ty chcesz na tym forum jeżeli nie dyskusji i wymiany opinii - jeżeli chcesz by chwalić Twoje wyczyny i Teslę jako taką to nie wystarczy główna strona elektrowozu?

Ja tu staram się podawać fakty a nie peany, dla mnie rozstrzał 30% realnego zużycia a raportowanego to jest niezłe oszustwo i nie będę się powstrzymywać by Cię czasem nie urazić - trzymaj się swojej bańki jakie to BEV wspaniałe na trasy, ale nie mieszaj innym.

W ogóle to widzę niezłą hipokryzję:
Jak sam piszesz że zasuwasz 160 i nikt Cię nie dogoni - to gloria i chwała. Jak ktoś pisze że ma lepszą średnią od Ciebie - to już bandyta i rodzinę zabijam - zaczynasz ad persona.

@STMS sierdził że masz kompleksy, ja twierdzę że masz olbrzymie kompleksy, nikt nie może być szybszy od Ciebie? Tesla nowym BMW?
 

cooler

Pionier e-mobilności
Myślisz, że po Volvo, teraz pora na Teslę?
Volvo jakoś nigdy nie zdobyło takiej złej renomy jak BMW, choć miało dość szybkie i mocne modele, zwłaszcza w latach 90...
 

p0li

Pionier e-mobilności
Volvo jakoś nigdy nie zdobyło takiej złej renomy jak BMW, choć miało dość szybkie i mocne modele, zwłaszcza w latach 90...
oj taka 850 w kombiaku i w wersji T5R - mniam
edit: wczoraj poogladalem ladne sztuki na mobile - no za ladny to miedzy 25 a 45 tys € trzeba polozyc
ps - nie powiem co o tym mysle bo przyjdzie pan maruda spod krakowa i mnie naprostuje :D
 
Last edited:

viallos

Pionier e-mobilności
Nawrzucałem całe mnóstwo twardych dowodów na tym forum. Pierwszy z brzegu przykład Tutaj, a i tak dyskutowałeś z dowodami.
Zdecyduj się czego Ty chcesz na tym forum jeżeli nie dyskusji i wymiany opinii - jeżeli chcesz by chwalić Twoje wyczyny i Teslę jako taką to nie wystarczy główna strona elektrowozu?

Ja tu staram się podawać fakty a nie peany, dla mnie rozstrzał 30% realnego zużycia a raportowanego to jest niezłe oszustwo i nie będę się powstrzymywać by Cię czasem nie urazić - trzymaj się swojej bańki jakie to BEV wspaniałe na trasy, ale nie mieszaj innym.

W ogóle to widzę niezłą hipokryzję:
Jak sam piszesz że zasuwasz 160 i nikt Cię nie dogoni - to gloria i chwała. Jak ktoś pisze że ma lepszą średnią od Ciebie - to już bandyta i rodzinę zabijam - zaczynasz ad persona.

@STMS sierdził że masz kompleksy, ja twierdzę że masz olbrzymie kompleksy, nikt nie może być szybszy od Ciebie? Tesla nowym BMW?
Przecież to Ty sie ciągle chwalisz jak to wspaniałe jeździsz na jedno tankowanie do Wloch i jakie wspaniałe średnie wykręcasz.

Specjalnie w pierwszym poście podsumujacym nie pisałem jakimi prędkościami jechałem żeby takie średnie wykręcić bo bylem bardzo ciekawy co odpowiesz. Skoro ja wykrecilem średnią 110 wiedząc że przekraczam dopuszczalne predkosci o 10 a na kawałku S o 20 co daje 140, a ty twierdzisz że średnią masz o blisko 10 wyższą i to wliczając postoje na tankowanie to Ci tylko udowodniłem że musisz przekraczać dozwolone prędkości dużo mocniej. 160 nigdzie w PL nie jechałem tylko na odcinkach w DE no limit co też jasno wyraziłem.

To co jest w tym poście to jest oczywista oczywistość i każdy wie że to co na ekranie nie zgadza się z tym co z ładowarki i dokladnie to samo ci pokazałem podczas mojej jazdy. W tymże poście masz też kilka odpowiedzi od innych użytkowników którzy jeździli innymi elektrykami i też sie nie zgadzało i twierdzą że było tylko gorzej. Podobnie nie zgadzają ilości w ICE vs dystrybutor. Nie odkryłeś Ameryki a robisz gównoburzę o 2-3kWh per ładowanie jakby to była jakaś tragedia. Pokazałem Ci też że Panasonic w pompie ciepła też oszukuje. Wszyscy w około oszukują, a czepiłeś sie Tesli jakby była jakimś wyjątkiem.

W tym poście odpowiadając do nabrU napisałeś że przy prędkościach autostradowych 130km/h Tesla raportuje ci 190 ... a na screenie z tego postu widać że przy dużo niższej średniej zaraportowała ci 250 😀.

Cały czas czekam na dowody tych przejazdów 1600km z jednym tankowaniem i z tymi prędkościami. Chciałbym też zobaczyć rachunki za tankowanie i wtedy porównamy co się bardziej opłaca.
 

cooler

Pionier e-mobilności
W tym poście odpowiadając do nabrU napisałeś że przy prędkościach autostradowych 130km/h Tesla raportuje ci 190 ... a na screenie z tego postu widać że przy dużo niższej średniej zaraportowała ci 250 😀.
Jak zwykle nie doczytałeś. Moja 3LR tyle zużywa LATEM.
Post do którego się odnosisz to zastępczy TM3P, o czym napisałem na samym początku a post jest z zimy, przy mrozach do -13 w nocy.
Widzisz różnicę?
Cały czas czekam na dowody tych przejazdów 1600km z jednym tankowaniem i z tymi prędkościami. Chciałbym też zobaczyć rachunki za tankowanie i wtedy porównamy co się bardziej opłaca.
Zaiste następny dowód że nie czytasz co komenujesz. Napisałem wyraźnie że 1600 robię na 2 tankowania by mieć coś po zjechaniu z promu w zapasie. Z jednym po drodze możliwy jest strzał na 1200km.
Skoro ja wykrecilem średnią 110 wiedząc że przekraczam dopuszczalne predkosci o 10 a na kawałku S o 20 co daje 140, a ty twierdzisz że średnią masz o blisko 10 wyższą i to wliczając postoje na tankowanie to Ci tylko udowodniłem że musisz przekraczać dozwolone prędkości dużo mocniej. 160 nigdzie w PL nie jechałem tylko na odcinkach w DE no limit co też jasno wyraziłem.
A czy nie wspomniałem że ja latam głównie nocą? Ty zaś chwaliłeś się że robiłeś to w dzień. 110km/h w dzień to dopiero trzeba zasuwać łamiąc wszystkie przepisy, łącznie z niemieckimi. Ja trzymam cały czas legalna prędkość + max 10km/h. Tyle że bez przerw co 1.5h na ładowanie - i to wystarcza by mieć ładną średnia w nocy.
 

viallos

Pionier e-mobilności
Jak zwykle nie doczytałeś. Moja 3LR tyle zużywa LATEM.
Post do którego się odnosisz to zastępczy TM3P, o czym napisałem na samym początku a post jest z zimy, przy mrozach do -13 w nocy.
Widzisz różnicę?
Oczywiście że znam na swoim przykładzie różnicę pomiędzy zużyciem latem a zimą , ale to Ty podałeś mi ten link i do tego się odnoszę. Cały czas szukam przykładów twojej jazdy ze średnią 130 i zużyciu 190kWh. Rozumiem że przyznajesz się że podałeś mi zły przykład. Ja na swoim przykładzie wiem że jazda z taką średnią na dystansie 200km generuje na ekanie Tesli wyższe wartości.

Zaiste następny dowód że nie czytasz co komenujesz. Napisałem wyraźnie że 1600 robię na 2 tankowania by mieć coś po zjechaniu z promu w zapasie. Z jednym po drodze możliwy jest strzał na 1200km.
Ja dokładnie wiem co napisałeś i co komentuje, mam też zdolności analizowania tekstu. Ponieważ całe moje czepianie się Ciebie wynika tylko i wyłącznie z moim zdaniem 'lamentowaniem' i wyolbrzymianiem problemów na temat Tesli przenalizujmy ten kawałek. Napisałeś w wątku dokładnie tak:

przewaga ICE rośnie masakrycznie, bo na tej trasie miałbym JEDEN postój, niech będzie te 15 minut. .
I cały misterny plan poszedł w pi..u!

Livorno (1600 km) robię na 2 tankowania bo chce mieć tańsze paliwo z Austrii w zapasie po wyjeździe z promu na Sardynii.
Moja interpretacja powyższego tekstu jest taka. Kapitalikami napisałeś JEDEN .... ten drugi postój to robisz tylko i wyłącznie dlatego że chcesz mieć tańsze paliwo. Dlatego sądzę że śmiało przejedziesz swoim ICE 1600 na jednym tankowaniu, nieprawdaż?
No ale dobra ... ja wiem że nie przejedziesz, więc daje ci fory i poproszę o dowody na przejechanie 1200km na jedno tankowanie albo 1600 na dwa tankowania z i potwierdzeniem czasu i kosztów w postaci rachunków z tych tankowań.
Zobaczymy czy faktycznie da się ICE jechać zarówno szybko i tanio.
Ja na swoim przykładzie wiem że jak jechałem Q7 szybko tzn .. tak jak ostatnio Teslą to potrafił mi spalić 12l. Nie wydaje mi się żeby to było tanio .. No i zasięg ... od wyjazdu teoretycznie miał być ponad 1000km ... przy tej jeździe rezerwa wskakiwało około 700 a miałem tam jakąś opcję z większym zbiornikiem. O AdBlue nie wspominam .. no i olej ... 1 litr po takiej trasie tam i z powrotem trzeba było dolać. Nowiutkie Q7 z salonu :) . Jak już jestem przy ICE i tematu zima/lato ... na tym forum jest wklejony screen z tegoż Audi który zimą przy jeździe wokół komina w ciągu tygodnia raportował mi zużycie ponad 20L ... hehehe.

A czy nie wspomniałem że ja latam głównie nocą? Ty zaś chwaliłeś się że robiłeś to w dzień. 110km/h w dzień to dopiero trzeba zasuwać łamiąc wszystkie przepisy, łącznie z niemieckimi. Ja trzymam cały czas legalna prędkość + max 10km/h. Tyle że bez przerw co 1.5h na ładowanie - i to wystarcza by mieć ładną średnia w nocy.
Jakbym nie jeździł latem nocą ... to może bym ci uwierzył. Po pierwsze definicja nocy. Trasa 1600km średnia 110 czy 120 jakiś postój albo dwa :) to jakieś 15h jazdy. Ciekawe że noc w lato ma 15 godzin.
Tak się składa, że choćby w zeszłe lato leciałem nocą z Gelsenkirchen do Pesaro. O 1 w nocy był taki ruch na włoskiej autostradzie jak na A2 o 16 w dzień powszedni. Podobnie jest jak się jedzie np noca przez Czechy, Austrię na Chorwację. Podobnie było w zatoce biskajskiej okolice Biarritz, Santander i potem Bilbao. Generalnie ruch latem jest dużo większy nawet nocą niż na komentowanej trasie po przejechaniu Monachium, a potem jeszcze mniejszy po Norymberdze na kierunku wschodnim.

Podsumowując bo już nie chce mi się tego dalej ciągnąć bo zdaje się kolega pała jakąś niezdrową nienawiścią do BEV a szczególnie Tesli po swoich przygodach:
- zgadzamy się że nie tylko Tesla kłamie ze zużyciem
Cały czas czekam na dowody twoich wspaniałych, tanich przejazdów no i tego z Tesli latem ;-).

Wydaje mi się że mimo tego że najpierw kolega STMS obrażał mnie twierdząc że coś tam biorę, potem że mam kompleksy, a Ty że mam jeszcze większe kompleksy :) to problem ma zdaje się ktoś inny piszący po nocach o 3 rano takie oto teksty.
1741938831855.png


Ciekawe jak wybrniesz z 10% na grzanie w godzinę ;-)

1741938944428.png


Widzisz @nabrU co Ty tam wiesz .. jedne clickbajtowy tytuł i @cooler już wie że BEVy i Tesla padną w UK mimo że oficjalne statystyki zdają się mówić zupełnie co innego.

Link

1741939186025.png
 

nabrU

Moderator
View attachment 25863

Widzisz @nabrU co Ty tam wiesz .. jedne clickbajtowy tytuł i @cooler już wie że BEVy i Tesla padną w UK mimo że oficjalne statystyki zdają się mówić zupełnie co innego.

Jak już wspomniałem, nie widzę postów coolera więc i ten powyżej mnie ominął (gdybyś nie wstawił screenshota :p). Ale obejrzałem wideo i cóż: mama Matta nie koniecznie czuje się komfortowo z ładowaniem w trasie (ładowała się tylko 2 razy - to też o czymś świadczy;)). Ciekawe co by powiedziała jakby musiała jeździć Teslą po Polsce ;) I mimo, że twierdzi że nie ma źródła, które pokazuje gdzie, ile i jakie są ładowarki i czy są sprawne, wymienia Zap-Map, które takim właśnie źródłem jest. Ale każdy ma prawo do własnej opinii i starsza pani wielce statystyki BEV w UK nie zmieni. Oczywiście cooler dorobił do tego swoją teorię, ale ma też do tego prawo...

Kłótnia w tym temacie jest kompletnie bez sensu. Mnie EV w 100% pasują, bo i dozwolone (i realne ze względu na ruch) prędkości niższe niż w PL, i cieplej w zimie, i prad w domu tani (nawet jak ktoś nie ma FV) i infra bez problemu. Niczego mi udowadniać (zarówno za jak i przeciw) nie trzeba.

P.S. Coraz bardziej skłaniam się do zrobienia paru filmików dla Was... Nie, nie będę jutjuberem...:p
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Oczywiście że znam na swoim przykładzie różnicę pomiędzy zużyciem latem a zimą , ale to Ty podałeś mi ten link i do tego się odnoszę. Cały czas szukam przykładów twojej jazdy ze średnią 130 i zużyciu 190kWh. Rozumiem że przyznajesz się że podałeś mi zły przykład. Ja na swoim przykładzie wiem że jazda z taką średnią na dystansie 200km generuje na ekanie Tesli wyższe wartości.


Ja dokładnie wiem co napisałeś i co komentuje, mam też zdolności analizowania tekstu. Ponieważ całe moje czepianie się Ciebie wynika tylko i wyłącznie z moim zdaniem 'lamentowaniem' i wyolbrzymianiem problemów na temat Tesli przenalizujmy ten kawałek. Napisałeś w wątku dokładnie tak:


Moja interpretacja powyższego tekstu jest taka. Kapitalikami napisałeś JEDEN .... ten drugi postój to robisz tylko i wyłącznie dlatego że chcesz mieć tańsze paliwo. Dlatego sądzę że śmiało przejedziesz swoim ICE 1600 na jednym tankowaniu, nieprawdaż?
No ale dobra ... ja wiem że nie przejedziesz, więc daje ci fory i poproszę o dowody na przejechanie 1200km na jedno tankowanie albo 1600 na dwa tankowania z i potwierdzeniem czasu i kosztów w postaci rachunków z tych tankowań.
Zobaczymy czy faktycznie da się ICE jechać zarówno szybko i tanio.
Ja na swoim przykładzie wiem że jak jechałem Q7 szybko tzn .. tak jak ostatnio Teslą to potrafił mi spalić 12l. Nie wydaje mi się żeby to było tanio .. No i zasięg ... od wyjazdu teoretycznie miał być ponad 1000km ... przy tej jeździe rezerwa wskakiwało około 700 a miałem tam jakąś opcję z większym zbiornikiem. O AdBlue nie wspominam .. no i olej ... 1 litr po takiej trasie tam i z powrotem trzeba było dolać. Nowiutkie Q7 z salonu :) . Jak już jestem przy ICE i tematu zima/lato ... na tym forum jest wklejony screen z tegoż Audi który zimą przy jeździe wokół komina w ciągu tygodnia raportował mi zużycie ponad 20L ... hehehe.


Jakbym nie jeździł latem nocą ... to może bym ci uwierzył. Po pierwsze definicja nocy. Trasa 1600km średnia 110 czy 120 jakiś postój albo dwa :) to jakieś 15h jazdy. Ciekawe że noc w lato ma 15 godzin.
Tak się składa, że choćby w zeszłe lato leciałem nocą z Gelsenkirchen do Pesaro. O 1 w nocy był taki ruch na włoskiej autostradzie jak na A2 o 16 w dzień powszedni. Podobnie jest jak się jedzie np noca przez Czechy, Austrię na Chorwację. Podobnie było w zatoce biskajskiej okolice Biarritz, Santander i potem Bilbao. Generalnie ruch latem jest dużo większy nawet nocą niż na komentowanej trasie po przejechaniu Monachium, a potem jeszcze mniejszy po Norymberdze na kierunku wschodnim.

Podsumowując bo już nie chce mi się tego dalej ciągnąć bo zdaje się kolega pała jakąś niezdrową nienawiścią do BEV a szczególnie Tesli po swoich przygodach:
- zgadzamy się że nie tylko Tesla kłamie ze zużyciem
Cały czas czekam na dowody twoich wspaniałych, tanich przejazdów no i tego z Tesli latem ;-).

Wydaje mi się że mimo tego że najpierw kolega STMS obrażał mnie twierdząc że coś tam biorę, potem że mam kompleksy, a Ty że mam jeszcze większe kompleksy :) to problem ma zdaje się ktoś inny piszący po nocach o 3 rano takie oto teksty.
View attachment 25862

Ciekawe jak wybrniesz z 10% na grzanie w godzinę ;-)

View attachment 25863

Widzisz @nabrU co Ty tam wiesz .. jedne clickbajtowy tytuł i @cooler już wie że BEVy i Tesla padną w UK mimo że oficjalne statystyki zdają się mówić zupełnie co innego.

Link

View attachment 25864
Ja tylko podrzuce swoje zuzycie niskie jednego razu.
Od razu dodam ze zuzycie 28kWh przy takich samych warunkach tez widzialem.
Ale 19kWh to raczej nie mozliwe chyba ze z wiatrem i z gorki :)
 

Attachments

  • IMG_3983.jpeg
    IMG_3983.jpeg
    266,2 KB · Liczba wyświetleń: 23
  • IMG_3982.jpeg
    IMG_3982.jpeg
    84,7 KB · Liczba wyświetleń: 21
Top