SuC Ząbki

qb4hkm

Pionier e-mobilności
Podjechałem na 5% i przygotował baterię na dojeździe do ładowarki. Czyli powinien się ładować z większą mocą niż 33
Taka moc wskazuje na uszkodzenie satelity(słupka), po przepięciu na sprawny powinno dawać pełnym ogniem. Miałem dokładnie taką sytuację w Lublinie. 33kw i "cichy" słupek(zazwyczaj uszkodzone jest chłodzenie).
 

karolsko

Zadomawiam się
Taka moc wskazuje na uszkodzenie satelity(słupka), po przepięciu na sprawny powinno dawać pełnym ogniem. Miałem dokładnie taką sytuację w Lublinie. 33kw i "cichy" słupek(zazwyczaj uszkodzone jest chłodzenie).
Tak, tylko sprawdzałem też na innych i było dokładnie tak samo. Moim zdaniem coś chyba w okolicy nie tak z prądem. Poprzednim razem zgrało się to z awarią świateł na tym dużym skrzyżowaniu przy salonie.
Wtedy też na innym słupku ładujący się model S miał moc w okolicach 33-34kw. Na PlugShare jest wpis:
 

Attachments

  • Zrzut ekranu 2024-10-08 o 14.22.44.jpeg
    Zrzut ekranu 2024-10-08 o 14.22.44.jpeg
    173,4 KB · Liczba wyświetleń: 29

marco_25

Pionier e-mobilności
Taka moc wskazuje na uszkodzenie satelity(słupka), po przepięciu na sprawny powinno dawać pełnym ogniem. Miałem dokładnie taką sytuację w Lublinie. 33kw i "cichy" słupek(zazwyczaj uszkodzone jest chłodzenie).
Czyżby ostatni słupek od strony wejście do Ikei? też tam się przestawiałem i w między czasie dostałem tip od sąsiada żeby ustawiać cel na ładowarkę bo wtedy bateria dogrzana :) po zmianie słupka od razu maks.
 

piotrazz

Posiadacz elektryka
Czyżby ostatni słupek od strony wejście do Ikei? też tam się przestawiałem i w między czasie dostałem tip od sąsiada żeby ustawiać cel na ładowarkę bo wtedy bateria dogrzana :) po zmianie słupka od razu maks.
Ja też trafiłem na pierwszy słupek i te same objawy, bateria była podgrzana i max 30, ale nie było żadnych dostępnych więc pomyślałem, że to przez max utylizację i zaakceptowałem tą niedogodność;-)
 

stanwise

Zadomawiam się
Ja też się dzisiaj naciąłem na moc przyciętą do 30-35kW, co było ogromnym rozczarowaniem - zamiast szybkich spodziewanych 15 min, samochód pokazał 65 min do ruszenia w dalszą trasę.

Bateria podgrzana (S3XY pokazywał ~55°C), 14% SoC, pełne obłożenie stanowisk.

Po kilkunastu minutach wypełnionych nadzieją, że przyśpieszy i sprawdzaniem o co chodzi, dałem sobie spokój i pojechałem na pobliski PowerDot pod Decathlonem, który dał mi ~71kW (przy deklarowanych 100kW). Masakra...
 

mm-tesla

Posiadacz elektryka
Ja też się dzisiaj naciąłem na moc przyciętą do 30-35kW, co było ogromnym rozczarowaniem - zamiast szybkich spodziewanych 15 min, samochód pokazał 65 min do ruszenia w dalszą trasę.

Bateria podgrzana (S3XY pokazywał ~55°C), 14% SoC, pełne obłożenie stanowisk.

Po kilkunastu minutach wypełnionych nadzieją, że przyśpieszy i sprawdzaniem o co chodzi, dałem sobie spokój i pojechałem na pobliski PowerDot pod Decathlonem, który dał mi ~71kW (przy deklarowanych 100kW). Masakra...
Czasem wystarczy zmienić słupek.
 

cooler

Pionier e-mobilności
Ja też się dzisiaj naciąłem na moc przyciętą do 30-35kW, co było ogromnym rozczarowaniem - zamiast szybkich spodziewanych 15 min, samochód pokazał 65 min do ruszenia w dalszą trasę.

Bateria podgrzana (S3XY pokazywał ~55°C), 14% SoC, pełne obłożenie stanowisk.

Po kilkunastu minutach wypełnionych nadzieją, że przyśpieszy i sprawdzaniem o co chodzi, dałem sobie spokój i pojechałem na pobliski PowerDot pod Decathlonem, który dał mi ~71kW (przy deklarowanych 100kW). Masakra...
Te 71kW na 100 oznacza chyba że coś nie tak było z zasilaniem w okolicy... Nawet na Orlenie zdarza mi się wciągać 96kW i wcale nie na jakiejś super dogrzanej baterii.

Zakładam z kolei że SC Ząbki ma akumulatory i wciąga elektrony z sieci w zależności od pory dnia, stawek etc a bieżące ładowania lecą z akumulatora. Może się zdarzyć że z powodu ciągłego obciążenia SC dużą mocą w końcu zapas energii w aku się skończy i leci na bieżąco z sieci, jeżeli wtedy w dodatku trafimy na wysoką taryfę może się okazać że SC wciąga mało (bo drogo) i dzieli to co wciąga na wszystkie auta chcące się ładować - to i tak wyjdzie jakieś 500kW mocy przy 30kW na auto...
Nie znam szczegółów ale jestem w stanie przyjąć że ten scenariusz może być prawdziwy.
 

inter

Pionier e-mobilności
Parę dni temu byłem, to faktycznie na dwóch słupkach było 35kW. Pozostałe były chyba ok, bo się ludzie ładowali, przynajmniej mój był ok, bo też się przestawiłem i miałem normalną moc.
Są roboty, na rozbudowę SuC w Ząbkach.
 
Top