BYD oferta w Polsce

Szaruś

Peugeot e208, 10.2022
Pierwsze dostawy do Europy samochodów BYD będą w marcu kolejne w maju.
No i pod koniec tego roku albo na początku następnego dochodzi fabryka BYD na Węgrzech.
 

Razgriz

Zadomawiam się
Pierwsze dostawy do Europy samochodów BYD będą w marcu kolejne w maju.
W Polsce sprzedaż ruszyła dopiero od listopada 2024r. więc w tym roku będzie pierwszym pełnym rokiem rozruchowym.

@zielony: opiszesz jak Ci się jeździ S7 Excellence? Zalety i wady, których nie widziałeś podczas jazdy testowych?

Mam już ofertę i w zasadzie jesteśmy zdecydowani z żoną. Jeździliśmy, macaliśmy wszerz i wzdłuż. Byliśmy u każdego większego i mniejszego dealera, ale tylko BYD nas urzekł tak, że czujemy sie w nim ideolo. Jakby to było auto idealne pod nas.

Tylko teściowie odradzają, bo "chińczyk", "elektryk", "jak ty do tego części znajdziesz", "ta bateria pewno szybko przestanie działać", "technologia się zmienia za szybko, nie ma po co kupować teraz elektryka".

Dla mnie to takie troche dumanie jak przy kupowaniu GPU do komputera lub smartfonów - co chwila wychodzi lepszy model i nie ma, co czekać. Dumając i czekając na "lepszy" mode, to nigdy się na nic nie zdecydujesz, bo za każdym rogiem czycha nowsza technologia (czyt. weź, dobry człowieku, napisz mi, że te obawy są wyssane z palca) :D Dzięki z góry za pomoc.



Kalkulowałem nawet prawdopdoobną degradację baterii (ponoć 25% po 3 tys. cykli). My byśmy jeździli 20,000 rocznie i "ładowali" max. 2 tygodniowo, zapewne bardziej 1 raz. Szybko rachując... to 29 lat jazdy.
 
Last edited:

Razgriz

Zadomawiam się
Jakoś muszą przyciągnąć kupujących bo ceną tego nie robią. JDG chyba glownym celem.
To prawda. Ceny mogłyby być nieco przystępniejsze. Chociaż... moim zdaniem do Sealiona nie mają podjazdu auta w tym cenniku i wyposażeniu. Jak dobierzesz bambetle do Ioniqa, EV6 czy e-tronów, to wyjdzie podobnie.

Mnie te auta się nie podobały.

Doskonale czułem się w A6 eTron, ale to już większy wydatek.
 

kubatar

Pionier e-mobilności
Ja wciąż uważam że jak do EU zaczna płynąć poważniejsze wolumeny BYD to ceny polecą na pysk. Oni rosna na rynku jak szaleni. Mają przyrost sprzedazy r/r na poziomie 40%. W Chinach są biedamarże wiec beda to wypychac tam gdzie są najwyzsze wiec EU jest łakomym kąskiem.
Jesli rynek wróci do rynku kupujacego to będzie rzeź bo kazdy gracz bedzie z nadwyżką produkcji.
 

PatiEK_PL

Zadomawiam się
Akurat na EV robi się rynek kupującego. Europejskim koncernom powinno zależeć na sprzedaży EV żeby sobie bilansować emisję CO2. Chyba że taniej im kupować od Tesli albo chińczyków.
 

pluto

Pionier e-mobilności
Pod Kaliszem został otwarty 16 salon sprzedaży marki BYD w Polsce, po 6 miesiącach wejścia na nasz rynek.
Do końca roku ma być około 40 takich punktów - mają rozmach s.......... :)

 

krzyss

Pionier e-mobilności
Pod Kaliszem został otwarty 16 salon sprzedaży marki BYD w Polsce, po 6 miesiącach wejścia na nasz rynek.
Do końca roku ma być około 40 takich punktów - mają rozmach s.......... :)

I pewnie szybko sie zwina, chyba ze zrobia cos z cenami swoich aut. Ceny powinny byc z 30% nizsze inaczej rynku nie podbija.
Oni stawiaja fabryke gdzies w EU ?
 

Najnowsze dyskusje

Top