jest grubo, 24 stacje, miejsce na przyczepy, super szybkie tempo a to wszystko obok istniejącego (jeszcze) SuC
A IONITY jakoś się nie blokujeW wakacje te 24 i tak bedą niewystarczające zwłaszcza jak dopuszczą do ładowania nie-tesle. Prędzej czy później powstanie kolejny na A1 bo ruch jest spory
Bez abo cena zaporowa, to się nie ma czemu dziwić. Zwłaszcza że wydaje mi się że większość BEV używanych jakoś na trasy to Tesle.A IONITY jakoś się nie blokuje
Porównywałbym raczej do SuC ząbkiBez abo cena zaporowa, to się nie ma czemu dziwić. Zwłaszcza że wydaje mi się że większość BEV używanych jakoś na trasy to Tesle.
A nie Tesle jak się ładują na SuC to nie muszą jakiegoś abo płacić? Jaka jest dla innych stawka?Bez abo cena zaporowa, to się nie ma czemu dziwić. Zwłaszcza że wydaje mi się że większość BEV używanych jakoś na trasy to Tesle.
Pytałeś o Tesle - dlaczego wolą stać w kolejce niż ładować się na Ionity to odpowiedziałem.A nie Tesle jak się ładują na SuC to nie muszą jakiegoś abo płacić? Jaka jest dla innych stawka?
Nie pytałem o Teslę tylko odnosiłem się do tego:Pytałeś o Tesle - dlaczego wolą stać w kolejce niż ładować się na Ionity to odpowiedziałem.
Co do innych aut na SC: zgaduję że abo jest, ale stawka dalej jest atrakcyjna. Na szczęście w PL nie ma za dużo SC oraz SC nie są udostępnione innym markom.
Raz mi się zdarzyło czekać w kolejce. A 30kW było na pierwszej ładowarce od strony biedronki. Coś jest z nią nie tak.W Ząbkach po południu lub w weekend w dzień są już kolejki na kilka-kilkanaście samochodów. Totalnie w takim czasie nie można polegać na tych 14, to dalej jest o wiele za mało.
Tym bardziej że sam miałem parę razy prędkość rzędu 30kW przy całkowitym obłożeniu wszystkich słupków.