Cav

Pionier e-mobilności
> Cav <
Dlaczego kiepsko ?
Bo...
Wygląda to na chaotyczną mieszaninę kolorów i elementów, które wizualnie do siebie nie pasują.
Jak ma być jasno, to niech będzie jasno, a jak ciemno, to ciemno (albo chociaż te kolory powinny być mniej kontrastowe).
Najgorzej wygląda to chyba z tylnej kanapy - ciemne tyły foteli z jasnym podłokietnikiem jako żywo nasuwają skojarzenia z dołożeniem części z innego auta, bo innych nie udało się znaleźć na szrocie....
 

pawcjo

Posiadacz elektryka
Wygląda to na chaotyczną mieszaninę kolorów i elementów, które wizualnie do siebie nie pasują.
Jak ma być jasno, to niech będzie jasno, a jak ciemno, to ciemno (albo chociaż te kolory powinny być mniej kontrastowe).
Najgorzej wygląda to chyba z tylnej kanapy - ciemne tyły foteli z jasnym podłokietnikiem jako żywo nasuwają skojarzenia z dołożeniem części z innego auta, bo innych nie udało się znaleźć na szrocie....
Co do mieszanki kolorów się zgadzam. Widziałem na koreańskich filmikach jednolicie jasne fotele i takie bym wolał. Teraz mam w volvo jasną skórę i jestem fanem takich rozwiązań.
1661171097891.png
 

pawcjo

Posiadacz elektryka
Dzisiaj pierwsza przejażdżka. Jest bardzo dobrze, będziecie zadowoleni z zakupu. Jest to wersja L z pakietem. Białe wyglada super, robi wrażenie. W środku też jest przyjemnie, ma się odczucia jazdy autem premium. Największy plus to zawieszenie, jest komfortowe, do spokojnej, przyjemej jazdy, chyba wole te od EV6. Dla mnie najwiekszy minus to wyciszenie nadkoli. Jest nieźle i jest ono dobre (bardzo dobre), ale w elektryku chciałbym nie słyszeć szumu z asfaltu. Po chwili się do tego przyzwyczaiłem (może opony sie rozgrzały?), ale na początku mnie ono zaskoczyło negatywnie. W tym temacie jestem wybredny. Słychać też samochody obok, ale tak samo było w EV6. Żeby też oddać sprawiedliwość, to jest dużo lepiej wyciszone niż Leaf czy eNiro, już nie wspominając o Mini.
W całokształcie nie mam wrazenia, że jest to auto gorsze od EV6. Uważam za zaletę, to co zrobiono z kontrolą trakcji, auto się dobrze zbiera i nic nie boksuje.
Zaraz idę jeździć dalej :)
 

Attachments

  • 20220822_165418.jpg
    20220822_165418.jpg
    337,4 KB · Liczba wyświetleń: 40
  • 20220822_170251.jpg
    20220822_170251.jpg
    465,2 KB · Liczba wyświetleń: 36
  • 20220822_170224.jpg
    20220822_170224.jpg
    369,6 KB · Liczba wyświetleń: 44
  • 20220822_162528.jpg
    20220822_162528.jpg
    353,7 KB · Liczba wyświetleń: 39

wartur

Nowy na Forum
Dzisiaj pierwsza przejażdżka. Jest bardzo dobrze, będziecie zadowoleni z zakupu. Jest to wersja L z pakietem. Białe wyglada super, robi wrażenie. W środku też jest przyjemnie, ma się odczucia jazdy autem premium. Największy plus to zawieszenie, jest komfortowe, do spokojnej, przyjemej jazdy, chyba wole te od EV6. Dla mnie najwiekszy minus to wyciszenie nadkoli. Jest nieźle i jest ono dobre (bardzo dobre), ale w elektryku chciałbym nie słyszeć szumu z asfaltu. Po chwili się do tego przyzwyczaiłem (może opony sie rozgrzały?), ale na początku mnie ono zaskoczyło negatywnie. W tym temacie jestem wybredny. Słychać też samochody obok, ale tak samo było w EV6. Żeby też oddać sprawiedliwość, to jest dużo lepiej wyciszone niż Leaf czy eNiro, już nie wspominając o Mini.
W całokształcie nie mam wrazenia, że jest to auto gorsze od EV6. Uważam za zaletę, to co zrobiono z kontrolą trakcji, auto się dobrze zbiera i nic nie boksuje.
Zaraz idę jeździć dalej :)
Widzę, że Kraków od którego dealera dostałeś do testów?
 

Jobski

Fachowiec
To jest test na spostrzegawczość 😉
Fragment nazwy widać na budynku i to ten sam gdzie ja robiłem zdjęcie srebrnego oraz mam zamówionego swojego
 
Top