Tylko że człowiek ma tendencję do przyzwyczajania się do dobrego. Jak już nie słychać silnika to inne rzeczy zaczynają przeszkadzać. Owszem, wygląda na to że nowe Niro jest nieźle wyciszone ale zawsze można coś poprawić. Laminowane szyby są ciche ale dodatkowa warstwa folii jeszcze bardziej je wyciszy a przy okazji odrobinę zmniejszy nagrzewanie się w lecie i wyziębianie kabiny w zimie (tylko muszę sprawdzić z miernikiem jak będzie z przepuszczalnością światła z przodu bo nie chce mi się kombinować na przeglądach). Z tego co widziałem nadkola są zwykłe plastikowe więc warstwa maty butylowej powinna być skuteczna (już zamówiona, później tylko ze 2-3 godzinki pracy). Trochę filcu pod kanapę też pewnie nie zaszkodzi.
Powinieneś mniej czytać Onet, nie jest to źródło słynące z jakości informacji. Niby coś tam słyszeli, do końca nie wiedzą ale piszą poważne artykuły bez zagłębiania się w temat. Nie, w Niro EV nie ma płynu niskoprzewodzącego w układzie chłodzenia. Przeglądy co roku / 15kkm żeby trochę nabić kasy dealerom jedyne co w zasadzie warto tak często sprawdzać to hamulce jeśli używa się dużo epedal.