Niektórzy psioczą na suvy, że niby duże i zasłaniają im widok, że wożą tylko powietrze itd, Ale tak jak do terenówek pod hypermarketem, lepiej się do nich wsiada i z nich wysiada. Lepiej się w nich siedzi i z nich widzi. I są jak elektryki, w trasie więcej palą , ale wokół komina czy do miasta są super. Pomijam pakowność bo to oczywiste. Do tego krawężniki łatwiej znoszą. Czasem gdy gabaryty mają duże, to parkowanie bywa nieciekawe ale to margines bo sedany też wielkie bywają.
S i 3 to "płaskie" auta. A Ska jest tez sporych jest rozmiarów. Y chyba najbardziej jest uniwersalny. Za dwa lata powinny już się pojawiać na rynku wtórnym. Wszyscy liczą, że Tesla i inni nasycą w końcu rynek i skończy się dyktat producentów.
Ps Nie wiem, ilu nie aktualizuje Tesli? Ale to się dzieje z automatu. Owszem można trochę powstrzymać to, tylko po co? Dla idei? Większość aktualizacji, tych ostatecznych jest OK i przydatna. Nie trzeba być beta testerem. Chyba że auto jest podejrzane i zablokowane oficjalnie a ktoś je zhakował?