slaveq
Pionier e-mobilności
Nie, jeśli masz przy sobie telefon naciskasz go i samochód sam się odblokowuje plus odblokowuje port.ale taki przycisk wyzwoli kabel tylko z odblokowanego samochodu, tak?
Nie, jeśli masz przy sobie telefon naciskasz go i samochód sam się odblokowuje plus odblokowuje port.ale taki przycisk wyzwoli kabel tylko z odblokowanego samochodu, tak?
Chetnie bym nabył, bo ładuję nieorginalną evse. Odblokowuję albo NFC telefonem ( macodroid), albo zegarkiem, czasem pilotem prawie nigdy apką. Częściej juz z ekranuAle ja nie chcę kupować keyfoba, tylko najtańszy przycisk. Tutaj ktoś go zrobił na arduino: https://teslamotorsclub.com/tmc/threads/button-to-open-charge-port.182979/ fajna sprawa, jak nie znajdę to może też się pobawię.
No niestety to spora wada, trzeba wyciagac telefon i odblokowywac...Czy ktoś z was kupował dodatkowy pilot do portu ładowania, gdzie takie coś można kupić? Przyszedł mi dziś nrgkick i to jedyna wada jaką widzę, że nie ma tego śmiesznego przycisku do odblokowywania portu.
Po nr produktu widac ze to gen3. Dodatkowo gen2 ma duzo wieksze podluzne pudelko no i sam rys na opakowaniu swiadczy ze kupilem gen3jestes pewny, ze to gen 3, a nie gen2?
The Gen 2 charger is better here because it offers 24 feet. As for the Gen 3 charger, it only has 18 feet.![]()
Comparing The Tesla Wall Connector Gen 2 And Gen 3 - H&A NYC Electrician
Telsa is working hard to provide consumers with high-quality, innovative products. As the owner of a Tesla electric vehicle, you'll need to keep that vehicle charged. It is wise to install a charger in your home. Doing so will ensure that you're able to recharge your car at night, so…www.bestnycelectricianmanhattan.com
W koszyku w Irlandii:
Wall Connector
€ 530.00
Type: 24' Cable
i w opisie:
With up to 71 km of range added per hour of charging, multiple power settings, 7.3m length and a versatile indoor/outdoor design, Wall Connector provides unparalleled convenience.
Mam poprzednią wersję kupioną trzy miesiące temu. Niestety NRGKick do ostatniej chwili nie informował o nowej wersji, poczekałbym z zakupem. Jestem zadowolony z użytkowania, zwłaszcza z integracji z falownikiem PV, ale niesmak pozostał.Ok co do NrGkicka, bardzo porządnie zrobiony EVSE, nowa wersja ma wbudowany bluetooth i WiFi, aplikacja przejrzysta, ma pełne raportowanie plus licznik pobranego prądu, możliwość ustawienia np. o które godzinie skończysz albo do jakiej wartości naładować (przydatne przy innych samochodach).
Napisz proszę coś więcej o integracji z falownikiem. Jak dokładniej się integruje?Mam poprzednią wersję kupioną trzy miesiące temu. Niestety NRGKick do ostatniej chwili nie informował o nowej wersji, poczekałbym z zakupem. Jestem zadowolony z użytkowania, zwłaszcza z integracji z falownikiem PV, ale niesmak pozostał.
Nowa wersja ma zupełnie nową aplikację na telefon, co źle wróży utrzymywaniu apki do starej wersji urządzenia![]()
Dzieki za info! Chetnie poczytam o tym wiecej.Więcej informacji o NRGKick zamieściłem tutaj. Mam falownik Froniusa, więc z marszu integracja ruszyła.
50 EUR to moim zdaniem drogo za dodatkowy przycisk. Dlatego nie kupiłem dodatkowego taniego 3-f EVSE.Chetnie bym nabył, bo ładuję nieorginalną evse. Odblokowuję albo NFC telefonem ( macodroid), albo zegarkiem, czasem pilotem prawie nigdy apką. Częściej juz z ekranu
Ad przycisk itp, gdy Tesla śpi, lekko ruszyć tylną klamką, ale jak się ma wprawę to się drzwi nawet nie otworzą i auto ożyje . Wtedy mozna nacisnac ręką klapkę itp