Bronek
Pionier e-mobilności
W S i X ma być to co jest w 3 i Y czyli zmiana pozycji podglądu z kamery kierunkowskazu i programowanie lewej gałki.
Nie ma w tych modelach jeszcze zmiany wielkości liter i możliwości kliknięcia na znak ograniczenia prędkości, podglądu np spalania... Generalnie jak dla mnie o czym wspominałem, ekran przed kierownicą jest zbędny a to co jest na dużym "tablecie" jest gorsze.
Pewnie z wiekiem się to zmieni, a my będziemy mieli radochę.
Szczególnie Ci co nie mieli Trójki lub Ygreka będą myśleli że to postęp, a to tylko "powrót do przeszłości" .
Co raz bardziej jestem przekonany, iż dawkowanie zmian w większości przypadków jest zaplanowane i dawkowane z góry w ustalony sposób. Niemniej jest tego mniej jak było i nie tak często.
Nie ma w tych modelach jeszcze zmiany wielkości liter i możliwości kliknięcia na znak ograniczenia prędkości, podglądu np spalania... Generalnie jak dla mnie o czym wspominałem, ekran przed kierownicą jest zbędny a to co jest na dużym "tablecie" jest gorsze.
Pewnie z wiekiem się to zmieni, a my będziemy mieli radochę.
Szczególnie Ci co nie mieli Trójki lub Ygreka będą myśleli że to postęp, a to tylko "powrót do przeszłości" .
Co raz bardziej jestem przekonany, iż dawkowanie zmian w większości przypadków jest zaplanowane i dawkowane z góry w ustalony sposób. Niemniej jest tego mniej jak było i nie tak często.