Też tak myślałem i zwykle było sporo szybciej (choć nie idealnie jak latem) jak wpadałem od razu z trasy na szybkości i z jakimś 20-30% baterii. Problem jest gdy mało baterii więc nie podgrzewa, a ostatnie kilkadziesiąt km wolna jazda w mrozie, jakieś wypadki, korki i w ciągu godziny wleczenia się wydrenowało z ciepła całą baterię, tak to widzę. Również gdy nie podgrzewa bo nie wie że stacja to DC to pomimo wjazdu prosto z trasy zimą nie idzie to najlepiej... A dawanie w palnik gdy ślisko zimą by rozgrzać baterie do ładowania to niezbyt dobry pomysł.5kW to musiałbyś nie mieć w ogóle rekuperacji. Chyba byś to poczuł. Na pewno jadąc z trasy nie miałbyś takiej zimnej baterii.
Kyle Conner zostawił kiedyś swój samochód na mrozie przez chyba dwa dni i podłączył go do Superchargera. Parkował zaraz obok, więc bateria zmrożona i wpięta do ładowania.
Przez pół godziny szło tylko 5kW na grzanie i 0 do baterii.
IMHO zimą prędkość ładowania jest daleka od warunków letnich. Może ostatnie update coś poprawią, ale tyle ich już zimą było i każdy miał rozwiązać problemy z ładowaniem że już w to nie wierzę.