Grudniowa dostawa podąża ze wschodu.

usrobo

Posiadacz elektryka
Trochę mnie uspokoiliscie a trochę nie 😉 gorzej, że na Radzymińska rzut beretem a do V-Center całe miasto trzeba przejechać no ale za Tesla warto jechać 🙂 Czy ktoś korzystał z pomocy przy odbiorze np. jak oferuje pewna firma na placu Konesera (nie podaje nazwy bo nie wiem czy można 🤔) czy wystarczy checklista z forum i tyle?
na elektrowoz.pl masz listę rzeczy do sprawdzenia. to ci wystarczy, Asysta i wymiana opon w Tesli dla Teslamaniaków w wersji HARD...
 

skyactivwalker

Pionier e-mobilności
Mi się udało odebrać w poniedziałek :) Obsługa klienta na poziomie - to ten wóz, chce pan żeby założyć tablice? (z oczami tęskniącymi za odmową), ma pan jakieś pytania?... i tyle 5 minut i po wszystkim :) Wracałem do domu wczoraj LR, postój w Lućmierzu (pozdrawiam państwa którzy godzinę czekali na schabowego ;) ja zrezygnowałem po 40 minutach :) ). I z Lućmierza 120km/h dojechałem do Gorzowa Wlkp. co uważam za sukces bo na zewnątrz -3 a zużycie energii na poziomie 160-170Wh. Swoją drogą dziwie się właścicielom Porto Fino, mają jedyną i niepowtarzalną szansę na odbudowę podupadającego biznesu a jakoś nie chwytają okazji. JAkbym zarządzał tym obiektem i kręcili by się klienci z raczej zasobnym portfelem to chyba bardziej bym się starał.
 

usrobo

Posiadacz elektryka
Mi się udało odebrać w poniedziałek :) Obsługa klienta na poziomie - to ten wóz, chce pan żeby założyć tablice? (z oczami tęskniącymi za odmową), ma pan jakieś pytania?... i tyle 5 minut i po wszystkim :) Wracałem do domu wczoraj LR, postój w Lućmierzu (pozdrawiam państwa którzy godzinę czekali na schabowego ;) ja zrezygnowałem po 40 minutach :) ). I z Lućmierza 120km/h dojechałem do Gorzowa Wlkp. co uważam za sukces bo na zewnątrz -3 a zużycie energii na poziomie 160-170Wh. Swoją drogą dziwie się właścicielom Porto Fino, mają jedyną i niepowtarzalną szansę na odbudowę podupadającego biznesu a jakoś nie chwytają okazji. JAkbym zarządzał tym obiektem i kręcili by się klienci z raczej zasobnym portfelem to chyba bardziej bym się starał.
Magda Gessler już się szykuje ;), i za mało jeszcze jest tych Tesli aby na ich przyjedzie robić jakiś stabilny biznes. Część ma jeszcze darmowe ładowanie to i kanapki mają swoje.
 

Michal

Moderator
Niestety większość klientów porto fino (ze mną włącznie) ma TM3 i wpada tam tylko na siku, bo ładowanie trwa 10 minut ;)
W Poznaniu mają lepiej z SuCv2, bo tam trochę dłużej schodzi i zdarza mi się chapnąć wegera albo dwa w żabce ale to też by było na tyle :D
 

usrobo

Posiadacz elektryka
Dlatego ja bym to przerobił na jakieś bistro. 1. dobra kawa na wynos, 2. dania na szybko, zapiekanki, panini, Hotdogi
napewno ktoś kto wejdzie na "siku", poczuje dobrą kawę i zapiekankę to sobie to kupi.
a jak ma czekać 1h na kotleta to wstapi raz i nastepnym razem :tylko siku"
 

krzyss

Pionier e-mobilności
No właśnie szybkość ponad wszystko, dlatego właśnie bistro mogłoby rozkręcić interes, do tego siłownia na wolnym powietrzu i plac zabaw dla dzieciaków mogło by też być stoisko z płynem do spryskiwacza, zimnymi napojami i "chwytakami" ;)
I odkurzacz na moniaki przy kazdym slupku !
 

domingo

Fachowiec
Ja zrezygnowałem z siku, jak zobaczyłem wielki napis na wejściu, że to tylko dla klientów. Tak mnie tym odepchnęli, że nawet na kawę nie pójdę. Postawiliby foodtrucka i by wystarczyło.
 
Top