Tak to niestety działa od którejś aktualizacji, która miała dostosować AP do przepisów EU.
Jak w trakcie takiego manewru przejmujesz jazdę i przełamujesz AP to i tak się wyłącza, ale bez bana.
Skoro koncernom „tradycyjnym” trudno jest konkurować z Tesla zespołem napędowym, to łapią się innych sposobów.
AP jest takim podatnym miejscem, bo można wymogi dowolnie definiować w celu blokowania konkurencyjności firmy Muska.
Dla mnie rozwiązaniem byłoby, gdyby AP się czasowo dezaktywował w momencie wciskania przyspieszenia (i tak w takich sytuacjach trzymam kierownicę i jestem skupiony na drodze), a ponownie się uruchamiał po powrocie do prędkości wcześniej ustawionej, nie byłoby potrzeby bana, a ludzie jeździliby świadomiej.
Jak w trakcie takiego manewru przejmujesz jazdę i przełamujesz AP to i tak się wyłącza, ale bez bana.
Skoro koncernom „tradycyjnym” trudno jest konkurować z Tesla zespołem napędowym, to łapią się innych sposobów.
AP jest takim podatnym miejscem, bo można wymogi dowolnie definiować w celu blokowania konkurencyjności firmy Muska.
Dla mnie rozwiązaniem byłoby, gdyby AP się czasowo dezaktywował w momencie wciskania przyspieszenia (i tak w takich sytuacjach trzymam kierownicę i jestem skupiony na drodze), a ponownie się uruchamiał po powrocie do prędkości wcześniej ustawionej, nie byłoby potrzeby bana, a ludzie jeździliby świadomiej.
Last edited: