Cena pewnie byłaby bliższa 0,8zł / kWh gdyby:
- ładowarki producenci dawali operatorom za darmo,
- firmy instalacyjne instalowały je w czynie społecznym,
- PGE / Energa czy inne dawały przyłącza za 'jeden uśmiech'
- serwis ładowarek był darmowy,
- operator zrzekł się zarobku i oświadczył że nie płaci swoim pracownikom.

Coś pominąłem?
Pewnie wszyscy już to wiedzą, ale się podzielę tą informacją, że nie tylko mnie nie podobają się wysokie ceny prądu na ładowarkach:
 

Szaruś

Peugeot e208, 10.2022
Pewnie wszyscy już to wiedzą, ale się podzielę tą informacją, że nie tylko mnie nie podobają się wysokie ceny prądu na ładowarkach:
Te stawki powinny być w apce EV Klub Polska, i apka powinna mieć filtr ceny.
 

lookash_c

Pionier e-mobilności
Jadąc w Europę wziąłbym abonament Passport Power za 51,50 pln miesięcznie i ładował w Hiszpanii po 0,37 Euro, we Francji 0,33, w Niemczech 0,39.
 
Jadąc w Europę wziąłbym abonament Passport Power za 51,50 pln miesięcznie i ładował w Hiszpanii po 0,37 Euro, we Francji 0,33, w Niemczech 0,39.
Dzięki. Sprawdzę. A tak z ciekawości sprawdziłem, że aplikacja Volkswagena We charge nie daje mozłiwości ładowania w Turcji. Teraz próbuje uczciwie przygotować się na ten kierunek skoro już wiem co mnie czeka :)
 

nabrU

Moderator
Aplikacja WeCharge już nie działa. Nowa wersja ich apki nazywa się po prostu 'Volkswagen':


P.S. Nawet pokazuje jakieś ładowarki w Turcji...
P.P.S. Można też sprawdzić bez apki tutaj:

 

cooler

Pionier e-mobilności
Uczciwie spróbowałem. Poległem przy rejestracji.
Kurcze, ZES działało całkiem bezproblemowo jeśli chodzi o rejestrację a potem działanie. Mogło się coś przez te prawie 4 lata zmienić.
 
Top