Tak. To GigaCharger. Zadziwia mnie prosta obsługa tej aplikacji. Z rejestracją nie było problemu. Apka jest po angielsku.
Za to w Turcji na wolnej ładowarce płaci się jakoś 0,8 zł a na szybkiej 1,2 zł. Poza tym zauważyłem, że przestało działać rozpoznawanie znaków oraz samoczynne dostosowywanie prędkości auta do ostrych zakrętów. Znaczy się auto samoczynnie zwalnia w ostrych zakrętach gdy jadę na tempomacie, ale robi to w trybie panicznym już w zakręcie a nie wcześniej, przed zakrętem.
 

tokwi

Pionier e-mobilności
Nowe Ducato ma baterie 110kWh, ale ma 6 metrow dlugosci, nie zmiesci mi sie na podjezdzie - poza tym moj obecny kamper ma 5.4m i szczerze powiedziawszy wolabym raczej cos odrobine krotszego niz dluzszego. Inna opcja jest tez nowy Master (87kWH), oficjalny zasieg 460km, moze z 350km da rade wyciagnac. W obydwu vanach mozna stanac, i kto wie czy nie bede sie w przyszlym roku rozgladal za jakims Masterem...
Zaglądałem dziś pod podłogę Id.Buzza i elektrycznego Forda Customa.
Tam nie ma miejsca na zbiornik szarej wody. Wszystko oczywiście idzie obejść, ale nie wszystko to udane projekty. Czy koledzy macie koncept gdzie zrobić szarą wodę?
Mnie również kusi zrobienie vanlife w elektryku, choćby z uwagi na brak akcyzy 18,3%
 

Najnowsze dyskusje

Top