Potwierdzam. Przegląd w Niemczech tarcze pokryte korozją kwalifikuje jako usterkę/wadę i nie przejdzie się przeglądu. Stąd takie statystyki Tesli do lat trzech.
A ADAC już wcześniej pokazało, że bezstronne nie jest i "ssie" temu, kto zapłaci (hej VW). I to, że taki raport ukazuje się w momencie gdy sprzedaż elektryków niemieckich marek nie idzie wyjątkowo, uważam, że nie jest przypadkowy.
Niemcy nie dadzą sobie zrobić krzywdy (czemu by mieli?). Zobaczcie, jak oceniane są testy aut niemieckich w niemieckich mediach lub w mediach z niemieckim kapitałem. Śmiech na sali. Nawet jeśli jakimś cudem wygra auto, dajmy na to japońskie, to niemieckie w danym zestawieniu jest zaraz tuż za. I to nie tyczy się tylko aut. Z motocyklami jest tak samo.
I tak jak pisze kolega Norbert. Sprawne osłony na zaciskach/tłoczkach, nie wpuszczą syfu do środka. Może się zdarzyć tak, że układ hamulcowy skoroduje od wewnątrz. Płyn hamulcowy jest silnie higroskopijny. Nie wymieniany latami powoduje, że pojawi się w nim woda, która będzie powodować korozję wewnątrz przewodów hamulcowych i nie tylko. Oczywiście spadnie też efektywność samego hamowania.
A ADAC już wcześniej pokazało, że bezstronne nie jest i "ssie" temu, kto zapłaci (hej VW). I to, że taki raport ukazuje się w momencie gdy sprzedaż elektryków niemieckich marek nie idzie wyjątkowo, uważam, że nie jest przypadkowy.
Niemcy nie dadzą sobie zrobić krzywdy (czemu by mieli?). Zobaczcie, jak oceniane są testy aut niemieckich w niemieckich mediach lub w mediach z niemieckim kapitałem. Śmiech na sali. Nawet jeśli jakimś cudem wygra auto, dajmy na to japońskie, to niemieckie w danym zestawieniu jest zaraz tuż za. I to nie tyczy się tylko aut. Z motocyklami jest tak samo.
I tak jak pisze kolega Norbert. Sprawne osłony na zaciskach/tłoczkach, nie wpuszczą syfu do środka. Może się zdarzyć tak, że układ hamulcowy skoroduje od wewnątrz. Płyn hamulcowy jest silnie higroskopijny. Nie wymieniany latami powoduje, że pojawi się w nim woda, która będzie powodować korozję wewnątrz przewodów hamulcowych i nie tylko. Oczywiście spadnie też efektywność samego hamowania.
Last edited: