Jak to/tamto działa, porady użytkowników

deniro

Zadomawiam się
@Olecki szkoda że wcześniej tego nie pisałeś - 2 tyg temu byłem na przeglądzie i mi wymienili na oryginał, tak to bym sobie kupił sam i pewnie taniej by to wyszło :)
no ciekawe ile skasowali za nowy filtr, czy było to wyszczególnione ?
No i z ciekawości ile wyszlo za całość za pierwszy przegląd po 30tys, rozpiętość jest podobno duża, od 1tys do 1,6tys jak dowiadywalem się w lutym.
 

acc

Zadomawiam się
ano, na przeglądzie miałem 29992km :) ten nowy też będą chcieli Ci wymienić, bo mymiana jest w ich rozpisce, zwróć uwagę aby Ci nowego nie wyrzucili :)
 

Olecki

Pionier e-mobilności
no ciekawe ile skasowali za nowy filtr, czy było to wyszczególnione ?
No i z ciekawości ile wyszlo za całość za pierwszy przegląd po 30tys, rozpiętość jest podobno duża, od 1tys do 1,6tys jak dowiadywalem się w lutym.
1,6 tys to jak rozbój w biały dzień. w ASO Volvo pierwszy przegląd ICE (czyli z wymianą oleju i filtrem) kosztuje mniej a jakby nie było to marka uznawana za premium i roboczogodzina w KIA powinna być niższa. W Niro pierwszy przegląd to wymiana filtra kabinowego i płynu hamulcowego - choć obowiązkowa wymiana po 2 latach / 30kkm to też trochę na siłę aby nabić pracy ASO bo wystarczyło by sprawdzić poziom wilgoci w płynie i od tego uzależnić wymianę.
 

acc

Zadomawiam się
@deniro mnie przegląd kosztował 700zł z groszami - ale miałem voucher 50% który dostałem przy kupnie auta.

Z materiałów na fakturze mam płyn hamulcowy castrol dot4 (pełna cena 49zł) i filtr kabinowy (pełna cena 110,68zł) ==> mnie policzyli po 50% tego.

A za robociznę liczą sobie rzeczywiście premium - 380zł/h..
 

Olecki

Pionier e-mobilności
ano, na przeglądzie miałem 29992km :) ten nowy też będą chcieli Ci wymienić, bo mymiana jest w ich rozpisce, zwróć uwagę aby Ci nowego nie wyrzucili :)
Ja to i tak pewnie zrobię przegląd z powodu wieku a nie przebiegu więc filtr będzie i tak do wymiany- za blisko mam do pracy ;)
 

Arrczi

Fachowiec
@deniro mnie przegląd kosztował 700zł z groszami - ale miałem voucher 50% który dostałem przy kupnie auta.

Z materiałów na fakturze mam płyn hamulcowy castrol dot4 (pełna cena 49zł) i filtr kabinowy (pełna cena 110,68zł) ==> mnie policzyli po 50% tego.

A za robociznę liczą sobie rzeczywiście premium - 380zł/h..
380 zł/h to chyba netto, bo mi na przeglądzie kierownik mówił, że KIA wprowadziła 450 zł/h brutto.
 

Olecki

Pionier e-mobilności
380 zł/h to chyba netto, bo mi na przeglądzie kierownik mówił, że KIA wprowadziła 450 zł/h brutto.
Zapewne 450 brutto to maksymalny limit ale jeśli któryś serwis chce to może mieć niższe stawki. Gdyby była sztywna stawka na całą Polskę to pewnie za chwilę przyczepił by się UOKIK.
 

electricar

Zadomawiam się
450x8h = pensja minimalna 3600 za 1 dzień serwisu. Gdyby ktoś chciał sobie auto podreperować, 72000 tys za 1 mechanika na miesiąc, a goście głównie robią przeglady olejowe, wizualne oględziny gwarancyjne z klockami czyli niesamowicie ciężka i skomplikowana mechanika...
 

Olecki

Pionier e-mobilności
450x8h = pensja minimalna 3600 za 1 dzień serwisu. Gdyby ktoś chciał sobie auto podreperować, 72000 tys za 1 mechanika na miesiąc, a goście głównie robią przeglady olejowe, wizualne oględziny gwarancyjne z klockami czyli niesamowicie ciężka i skomplikowana mechanika...
No to otwórz sobie własny serwis, taka kasa Ci ucieka spod nosa...
 

Najnowsze dyskusje

Top