Jak to/tamto działa, porady użytkowników

deniro

Zadomawiam się
Wybieram się w trasę z Gdańska do Wrocławia około 500km i z powrotem tego samego dnia łącznie 1000km. Byłem już 3 razy Niro ev. Średnia zużycia prądu około 20 kWh/100km. Do wyboru mam jeszcze auto spalinowe benzyna spalanie w trasie 6l/100km Skoda 1.4 tsi. No i niestety wychodzi mi taniej i szybciej jechać spalinowym i to przy wyjechaniu elektrykiem na darmowym prądzie z pv. W lutym tego roku jeszcze było fajnie cenowo i miało to sens. Też ktoś z Was się przestawił przy dłuższej trasie na spalinowe auto?
 

electricar

Zadomawiam się
Ja. Jak mam długa trasę to biorę spalinowke. Niro ev Jak i wcześniejszy elektryk służy do 130 km wokół komina. Po co się wk***c z tym ładowaniem i szukać stacji co 250 km... Czyli co 2 godziny. Bo wyjdzie 100 zł taniej.. 95% km robię na miejscu jak większość ludzi plus 100% pradu z paneli/ nadwyzki.
 
Last edited:

Ev3

Pionier e-mobilności
Tak z ciekawości dlaczego macie poustawiane ciśnienie w funtach a nie w barach, które wydają się bliższe europejskiemu układowi SI?
To idzie przestawić?
Gdzie?
Bo te psi nic mi nie mówią...
 

Olecki

Pionier e-mobilności
To idzie przestawić?
Gdzie?
Bo te psi nic mi nie mówią...
O ile dobrze pamiętam ścieżkę to wybierasz z menu EV albo samochód -> ustawienia -> jednostki. Możesz też tam zmienić licznik kilometry/mile, zużycie energii Wh/km / kWh/100km.
Edit: jeśli kogoś interesuje prawidłowa ścieżka to: ustawienia -> ogólne -> jednostka
 
Last edited:

Ja2nek

Zadomawiam się
Wiecie może czy da radę rozciągnąć android auto na cały ekran w Niro II ?
Wkurzające jest to że pokazuje mi Mapę-obok spotify- i obok znowu mapę nawigacji auta (lub inne ekrany jak zegar itp...)
 

less

Posiadacz elektryka
Zbliża się zima i zmiana opon/kół. Czy ktoś może ogarnął temat drugiego kompletu czujników w wersji zamiennik. Na allegro są niby takie programowalne przez NFC (telefon), czy ktoś je może stosował i programował
 
Top