Typowe narzekanie i marudzenie janusza, zasilane stereotypami i dziwnymi poglądami.
-Obecnie, wg oficjalnych statystyk częściej płoną ICE, a szczególnie nowe generacje z udziwnieniami typu 3 termostaty, EGR i plastikowy makaron dookoła kolektora wydechowego
Np. ostatni raport z pożaru na lotnisku Luton nie jest korzystny.
-Żeby odpalić webasto, czy grzanie na postoju to NIE MOŻNA robić tego w zamknietym pomieszczeniu typu garaż wspólnotowy czy w domu - śmiertelne ryzyko zaczadzenia!
-obecnie, to trzeba patrzeć czy nie parkuje się obok 'wadliwego' ICE które może spalić się w dowolnym momencie
-BEV jest zbyt duże żeby upaść, tak samo jak ICE.
Tyle że ICE już umiera, powoli ale umiera. Następuje powolna transformacja z zwykłego ICE do hybrydy z coraz większym naciskiem na napęd elektryczny
W końcu ICE będzie TYLKO jako range extender, a później zostaną wyparte całkowicie
Trochę to potrwa, ale żaden ICE ani BEV narazie nie przestanie istnieć
-Obecnie, wg oficjalnych statystyk częściej płoną ICE, a szczególnie nowe generacje z udziwnieniami typu 3 termostaty, EGR i plastikowy makaron dookoła kolektora wydechowego
Np. ostatni raport z pożaru na lotnisku Luton nie jest korzystny.
-Żeby odpalić webasto, czy grzanie na postoju to NIE MOŻNA robić tego w zamknietym pomieszczeniu typu garaż wspólnotowy czy w domu - śmiertelne ryzyko zaczadzenia!
-obecnie, to trzeba patrzeć czy nie parkuje się obok 'wadliwego' ICE które może spalić się w dowolnym momencie
-BEV jest zbyt duże żeby upaść, tak samo jak ICE.
Tyle że ICE już umiera, powoli ale umiera. Następuje powolna transformacja z zwykłego ICE do hybrydy z coraz większym naciskiem na napęd elektryczny
W końcu ICE będzie TYLKO jako range extender, a później zostaną wyparte całkowicie
Trochę to potrwa, ale żaden ICE ani BEV narazie nie przestanie istnieć
Last edited: