Z przykrością stwierdzam że coraz słabiej czyta się Twoje posty
@cooler, a powiem szczerze, że to właśnie dzięki twoim postom, które kilka lat temu zasiały ziarno niepewności co do Tesli - skłoniłem się mimo wszystko ku temu samochodowi. Podoba mi się, że podobnie jak ja , raczej nie koloryzujesz i mocno stapiasz po ziemi .. ale wydaje mi się, że fakt iż twój egzemplarz był wyjątkowo nieudany to wylewa się z ciebie czara goryczy.
Kiedyś pisałem że jestem analitykiem i akurat jak kupuje/wynajmuję nowe samochody to często korzystam z jakiejś porównywarki, porównując wyposażenie, koszty, performance itp itd.
W tym wątku porównujesz nawet nie jabłka do gruszek ale jabłka do burgerów??
Po pierwsze: Mustang o którym piszesz to wersja WERSJA MACH 1 5.0 TI-VCT V8 A10 .. cena od 330k.
Po drugie: te 4,4 to pewnie jakieś launch control itp,. Mimo że posiadałem różne Audi i BMW - stosując procedurę startową nigdy nie udało mi się osiągnąć deklarowanego przez producenta przyśpieszenia. W Tesli no problem - jest bardzo powtarzalna a dokupując do M3LR boosta zszedłem poniżej 4s.
Po trzecie: Mustang to sportowy samochód dla 2 osób - a porównujemy do Tesli która jest rodzinnym sedanem
Po czwarte: koszty użytkowania - tu w ogóle nie ma o czym pisać.
Wydaje mi się że zupełnie inny target ludzi na te samochody i nie ma sensu robić takiego porównania.
Podobnie jak z innymi V8 z USA, na które zwykły człowiek sobie nigdy nie pozwoli bo go zjedzą koszty utrzymania. Nie bez przypadku widzimy coraz więcej Tesli na drogach a w sumie nie widzimy (bynajmniej ja) zbyt wielu V8.
Drugi samochód Audi S3
Po pierwsze: to taki maluszek w porównaniu do TM3 .. do TMY to już nie wspomnę.
Po drugie: cena około 300k - przy wybraniu przynajmniej Lane Assist - o elektrycznych fotelach zapomnij itp itd - moja żona jako fanka Audi swego czasu poznała konfigurator Audi bardzo dobrze - możesz spędzić 2 dni a i tak nie będziesz miał czego chcesz a cena będzie o kilkadziesiąt tysięcy więcej od wyjściowej - ratują ich duże rabaty i niezły leasing - można coś upolować jeżeli mam być szczery ale i tak do wyposażenia Tesli się nie zbliżysz próbując być w zasięgu 50k ceny Tesli.
Po trzecie: przyśpieszenie 4,8sek ... reszta jw.
Pisałem o tym w drugim wątku i tutaj poprawię. Jeżeli mówimy o wyposażeniu zbliżonym do TM3 , osiągach zbliżonych do TM3, wymiarach zbliżonych do TM3 - to taki nowy samochód ICE na rynku nie istnieje.
Nie interesują mnie wypierdziane ICE - porównujmy to co jest nowego na rynku - i w tych samych segmentach: jabłka do jabłek proszę.