Bronek
Pionier e-mobilności
Nieudolną próbą marketingu była proba sprzedania mi z rabatem Mercedesa EQS . Potem Audi. Dwa lata temu niby super premium a jednak w elektromobilności , to spaliniaki z tym że na prądzie . Nie tego szukałem, co im nie uwłacza, a jedynie u mnie nie dało szans, pomimo ostrych starań sprzedawców
Udaną akcją marketingową, gdzie dałem się podejść był po latach był pierwszy wyczekiwany przez wielu i w podtekście może i jedyny na dlugi czas, rzut dwóch modeli Tesli S i X i do tego w tej absurdalnej wersji.
Nie potrafię wyczuć algorytmu polityki sprzedażowej Tesli. Nie trzyma się znanych reguł , zmiany z racji braku dilerow są szybkie i niespodziewane .
Najwięcej łudzi łapie się na chwyt marketingowy jakim są rabaty , wyprzedaże rocznika , dodatki itp . A tu teraz są dopiero tego pierwsze jaskółki
Udaną akcją marketingową, gdzie dałem się podejść był po latach był pierwszy wyczekiwany przez wielu i w podtekście może i jedyny na dlugi czas, rzut dwóch modeli Tesli S i X i do tego w tej absurdalnej wersji.
Nie potrafię wyczuć algorytmu polityki sprzedażowej Tesli. Nie trzyma się znanych reguł , zmiany z racji braku dilerow są szybkie i niespodziewane .
Najwięcej łudzi łapie się na chwyt marketingowy jakim są rabaty , wyprzedaże rocznika , dodatki itp . A tu teraz są dopiero tego pierwsze jaskółki