Juniper - czy warto czekać?

Bronek

Pionier e-mobilności
Nieudolną próbą marketingu była proba sprzedania mi z rabatem Mercedesa EQS . Potem Audi. Dwa lata temu niby super premium a jednak w elektromobilności , to spaliniaki z tym że na prądzie . Nie tego szukałem, co im nie uwłacza, a jedynie u mnie nie dało szans, pomimo ostrych starań sprzedawców
Udaną akcją marketingową, gdzie dałem się podejść był po latach był pierwszy wyczekiwany przez wielu i w podtekście może i jedyny na dlugi czas, rzut dwóch modeli Tesli S i X i do tego w tej absurdalnej wersji.
Nie potrafię wyczuć algorytmu polityki sprzedażowej Tesli. Nie trzyma się znanych reguł , zmiany z racji braku dilerow są szybkie i niespodziewane .

Najwięcej łudzi łapie się na chwyt marketingowy jakim są rabaty , wyprzedaże rocznika , dodatki itp . A tu teraz są dopiero tego pierwsze jaskółki
 

cooler

Pionier e-mobilności
Jak Cię marka Tesla uwiera w dupsko to po jaki ch... się udzielasz w dziale Tesli. Ja nie trawię BMW, a mimo to nie wciskam swoich mądrości w dziale np. BMW i3.
BMW i3 nie ma nic wspólnego ze "stereotypowymi" BMW.
@paradox, że Ci się chce tłumaczyć tym zapatrzonym w swoje wspaniałe elektryczne maszyny... Miały być najlepsze na świecie a faktycznie są - w utracie wartości na razie.

Tesla była fajna jakieś 4 lata temu, była dynamiczna i tryskająca pomysłami, sam mam wrażenie że siadła na laurach i już tylko kosmetyka.
I wobec spadku cen używanych wnioskuję chyba sporo właścicieli ma ich już dość i chce się ich pozbyć za wszelką cenę, sam nad tym myślę. To pierwszy samochód który mi się... znudził a mam nawet Toyotę z 1997r którą ciągle lubię i czasem zabieram dla syna i sobie gdzieś przejadę.
Jeżeli w Juniperze nie dadzą dużej baterii ponad 90kWh to skończy się sprzedaż Tesli. Zastój, to dobre słowo.
M3HL bym w ogóle nie kupił gdyż straciła te sportowe zacięcie które mnie do Tesli przyciągnęło (zostao tylko w P). Jeżeli Junipera tak samo zmiękczą, będzie słabo.
 

cooler

Pionier e-mobilności
ktoś ładnie porównał teslę do appla i w sumie ma rację. tam też nie dają lepszej baterii, za to jest retoryka o nowościach w dodatku przełomowych, dużo amajzingu ;) i w sumie identyczny marketing. a w jednym i drugim przypadku są trudności z zasięgiem ;)
Nieraz sobie pluję w brodę że też na ten marketing się nabrałem. Spodobało mi się jak ten samochód się trzyma, jeszcze nawijali mi makaron na uszy jaki to WLTP dobry (mam 640km w homologacji, ten mniejszy bo city 748 chyba) więc myślałem że teraz to trasy to nie będzie już problem.

No i wielkie rozczarowanie, co 2h ładowanie w trasie, wkurzyłem się mocno bo zimą ledwo dojechałem do swego domu na Mazurach - 280km od domu pod Warszawą startując ze 100% i po rozgrzaniu baterii...
Wszyscy mnie wyprzedzali, nawet miejskie bździdełka, bardzo to przeżyłem :p Pewnie dlatego jestem taki cięty na Teslę, bo wstyd mi się przyznać że dałem się podejść marketingowi.

Wiedząc co wiem teraz poczekałbym na baterię 100-150kWh zanim poszedł bym w elektryki.
 
Last edited:
Top