Juniper - czy warto czekać?

paradox

Pionier e-mobilności
niestety tego typu zacofanie dotyczy wielu aspektów, rozbrykaliśmy się na całego i oczekiwania mamy większe a przełomu nie widać nie tylko w tym aspekcie. na razie będą nas trzymać na "krótkiej smyczy"
 

Przemmo

Posiadacz elektryka
Nieraz sobie pluję w brodę że też na ten marketing się nabrałem. Spodobało mi się jak ten samochód się trzyma, jeszcze nawijali mi makaron na uszy jaki to WLTP dobry (mam 640km w homologacji, ten mniejszy bo city 748 chyba) więc myślałem że teraz to trasy to nie będzie już problem.

No i wielkie rozczarowanie, co 2h ładowanie w trasie, wkurzyłem się mocno bo zimą ledwo dojechałem do swego domu na Mazurach - 280km od domu pod Warszawą startując ze 100% i po rozgrzaniu baterii...
Wszyscy mnie wyprzedzali, nawet miejskie bździdełka, bardzo to przeżyłem. Pewnie dlatego jestem taki cięty na Teslę, bo wstyd mi się przyznać że dałem się podejść marketingowi.

Wiedząc co wiem teraz poczekałbym na baterię 100-150kWh zanim poszedł bym w elektryki.
Biedny cooler, teraz już wszystko rozumiem...
Tulaski Ci wysyłam!
 

cooler

Pionier e-mobilności

cwireq

Zadomawiam się
Do moich marzen w Juniperze wlasnie dokladam miekkie zawieszenie. Chcialbym zeby to byl cichy i komfortowy samochod z bateria 95kWh uzytkowymi oraz instalacja 800V.
Czego sie mozna spodziewac ? Pewnie bedzie ciszej w srodku :)
Jak by dali:
-wentylowanej fotele
-przyciemniana gorna szyba
-800v (lepsza krzywa)
-100kWh bateria
-lifting a'la highland

To maja hit sprzedazowy murowany - już na prawdę nie ma się czego doczepić.

PS: co do zawieszenia to na 19cali i 2.5 bara po mojemu jest całkiem przyjemnie
 

Szaruś

Peugeot e208, 10.2022
Ja bym jeszcze dodał ukształtowanie frunka aby można było wrzucić tam koło zapasowe (a czy ktoś wrzucił, czy nie, to już jest indywidualna sprawa użytkownika)
 

aadamuss

Posiadacz elektryka
Nieraz sobie pluję w brodę że też na ten marketing się nabrałem. Spodobało mi się jak ten samochód się trzyma, jeszcze nawijali mi makaron na uszy jaki to WLTP dobry (mam 640km w homologacji, ten mniejszy bo city 748 chyba) więc myślałem że teraz to trasy to nie będzie już problem.

No i wielkie rozczarowanie, co 2h ładowanie w trasie, wkurzyłem się mocno bo zimą ledwo dojechałem do swego domu na Mazurach - 280km od domu pod Warszawą startując ze 100% i po rozgrzaniu baterii...
Wszyscy mnie wyprzedzali, nawet miejskie bździdełka, bardzo to przeżyłem :p Pewnie dlatego jestem taki cięty na Teslę, bo wstyd mi się przyznać że dałem się podejść marketingowi.

Wiedząc co wiem teraz poczekałbym na baterię 100-150kWh zanim poszedł bym w elektryki.
Dobrze, że ten "prototyp" im tak dobrze wyszedł i cały czas jeździ :)
Też mnie wkurza, że w góry nie mogę dojechać bez szukania ładowarek :-( Na dzień dzisiejszy taki jest poziom tego wszystkiego (elektromobilnosci) i raczej wielkiej zmiany nie będzie tylko przetasowania wyposażenia w zależności od wersji i producenta. Spalinowy samochód możesz bardziej pod siebie skonfigurować a w elektrykach bierzesz co dają.
Zastój ze sprzedażą wynika nie tylko z obaw klientów ale też dużej blokady sprzedawców na sprzedaż elektryków- wolą zostać przy spalinowych i to im się udaje znakomicie.
 
Last edited:
Top