Biedny cooler, teraz już wszystko rozumiem...Nieraz sobie pluję w brodę że też na ten marketing się nabrałem. Spodobało mi się jak ten samochód się trzyma, jeszcze nawijali mi makaron na uszy jaki to WLTP dobry (mam 640km w homologacji, ten mniejszy bo city 748 chyba) więc myślałem że teraz to trasy to nie będzie już problem.
No i wielkie rozczarowanie, co 2h ładowanie w trasie, wkurzyłem się mocno bo zimą ledwo dojechałem do swego domu na Mazurach - 280km od domu pod Warszawą startując ze 100% i po rozgrzaniu baterii...
Wszyscy mnie wyprzedzali, nawet miejskie bździdełka, bardzo to przeżyłem. Pewnie dlatego jestem taki cięty na Teslę, bo wstyd mi się przyznać że dałem się podejść marketingowi.
Wiedząc co wiem teraz poczekałbym na baterię 100-150kWh zanim poszedł bym w elektryki.
Szkoda że tego co najważniejsze nie widać. Gdzie obiecana (przez youtuberów) bateria 100kWh się pytam? To jedyna rzecz na której mi w Tesli zależy. Inaczej nie widzę na dziś sensu wchodzenia Y. Może choć z Y nie zrobią kanapowozu jak z 3 HL
Ale cooler to jakie auto wybrać? Wróciłbyś do spalinowki dla zasięgu w trasie 450km?Szkoda że tego co najważniejsze nie widać. Gdzie obiecana (przez youtuberów) bateria 100kWh się pytam? To jedyna rzecz na której mi w Tesli zależy. Inaczej nie widzę na dziś sensu wchodzenia Y. Może choć z Y nie zrobią kanapowozu jak z 3 HL
Jak by dali:Do moich marzen w Juniperze wlasnie dokladam miekkie zawieszenie. Chcialbym zeby to byl cichy i komfortowy samochod z bateria 95kWh uzytkowymi oraz instalacja 800V.
Czego sie mozna spodziewac ? Pewnie bedzie ciszej w srodku
Tu już sprawa dyskusyjna. Mając normalny pakiet AC to oponę wymienia w trasie.Ja bym jeszcze dodał ukształtowanie frunka aby można było wrzucić tam koło zapasowe (a czy ktoś wrzucił, czy nie, to już jest indywidualna sprawa użytkownika)
Dobrze, że ten "prototyp" im tak dobrze wyszedł i cały czas jeździNieraz sobie pluję w brodę że też na ten marketing się nabrałem. Spodobało mi się jak ten samochód się trzyma, jeszcze nawijali mi makaron na uszy jaki to WLTP dobry (mam 640km w homologacji, ten mniejszy bo city 748 chyba) więc myślałem że teraz to trasy to nie będzie już problem.
No i wielkie rozczarowanie, co 2h ładowanie w trasie, wkurzyłem się mocno bo zimą ledwo dojechałem do swego domu na Mazurach - 280km od domu pod Warszawą startując ze 100% i po rozgrzaniu baterii...
Wszyscy mnie wyprzedzali, nawet miejskie bździdełka, bardzo to przeżyłem Pewnie dlatego jestem taki cięty na Teslę, bo wstyd mi się przyznać że dałem się podejść marketingowi.
Wiedząc co wiem teraz poczekałbym na baterię 100-150kWh zanim poszedł bym w elektryki.