Bartosz
Pionier e-mobilności
Te w TM3 też są dość głośne.Przeciez ja to mam, to gowno jest, odchodzi skaj po paru miesiacach i siedzisz na wiatrakach ktore sa dosc glosne. Uzywam bo nie trawie tej skajozy ale to nie jest produkt idealny
Te w TM3 też są dość głośne.Przeciez ja to mam, to gowno jest, odchodzi skaj po paru miesiacach i siedzisz na wiatrakach ktore sa dosc glosne. Uzywam bo nie trawie tej skajozy ale to nie jest produkt idealny
Za późno Zamówiłem skuszony dobrą opinią forumowicza. Dodatkowo wziąłem białe, choć mam czarne wnętrze, bo nie znoszę jak czarne fotele grzeją się na słońcu. Zobaczę jak to będzie wyglądać i działaćPrzeciez ja to mam, to gowno jest, odchodzi skaj po paru miesiacach i siedzisz na wiatrakach ktore sa dosc glosne. Uzywam bo nie trawie tej skajozy ale to nie jest produkt idealny
tak, kto miał to auto ten potrafi docenić kunszt inżynierów BMWMialem i3 i bylem oczarowany tym autem.
Pojechalem nim do Chorwacji 🙃 ladowanie 49kW do 90% robilo robote.
Skąd pomysł porównania tak skrajnego? Przy Y to wygląda jak nieśmieszny żartczy warto czekać na Juniper? niektórzy nie czekają i kupują używane BMW i3 (są oczarowani)
ale to nie jest mój pomysł tylko znanego youtubera, użytkownika Y od wielu lat i ogólnie znawcy EVSkąd pomysł porównania tak skrajnego? Przy Y to wygląda jak nieśmieszny żart
Z tego zdjęcia to nie da się wywnioskować nicx.com
x.com
ze zdjęcia da się wywnioskować, że nadal wygląda prawie tak samo i co najwyżej ten pasek się pojawi i inne zderzaki.
Moim zdaniem przeciwnie. Widać, że bryła praktycznie bez zmian. Będą jedynie kosmetyczne zmiany w wyglądzie jak w TM3 po liftingu. Tesla podąża drogą iPhone’ów. Apple robi show, że wszystko nowe, lepsze i jeszcze bardziej niesamowite, a na koniec okazuje się, że największe zmiany to przesunięcie przycisków i zmiana rozmiaru o 1mm, więc stare etui nie będzie pasowało 🙂Z tego zdjęcia to nie da się wywnioskować nic