Juniper - czy warto czekać?

S

Skasowane_na_zyczenie_2025-01-27

Gość
Ja mam jeden szpadel i jedną tzw szypę/szuflę.. , one są dla mnie premium, plus taczkę od kolegi 30 lat temu mi dał. Nic tak mi nie leży dobrze w ręce i jest tak świetnie wyważone .... oprócz fiuta, jak te sprzęty .
To jest dla mnie Premium
sam jesteś Premium ;)
 

sigg

Posiadacz elektryka
cały czas to powtarzam tylko, że tutaj nikt w to nie wierzy, dopóki dotyczy Tesli ;)
Bo to też nie jest 0:1. Pod względem technologii Tesla jest premium. Pod względem audio też. Pod względem designu - no powiedzmy, o gustach się nie dyskutuje.

Pod względem jakości wykończenia? Pomijając niedoróbki to poziom podstawowych modeli klas premium (BMW, Audi etc.)
 

inter

Pionier e-mobilności
Bo to też nie jest 0:1. Pod względem technologii Tesla jest premium. Pod względem audio też. Pod względem designu - no powiedzmy, o gustach się nie dyskutuje.

Pod względem jakości wykończenia? Pomijając niedoróbki to poziom podstawowych modeli klas premium (BMW, Audi etc.)
No nie wiem, znajomy ma BMW 3 i plastik aż skrzeczy z wrażenia.
 

Grzesiek

Pionier e-mobilności
No nie wiem, znajomy ma BMW 3 i plastik aż skrzeczy z wrażenia.
BMW 3 i Audi A4 czy A3 to też z premium średnio mają.. są takie "deczko" poniżej BMW 5, A6... (te deczko zależy od tego które auto masz :p).

Oczywiście też widzę, że właściciele 3 i Y za Chiny ludownie nie pozwolą dopuścić informacji,że te modele są i mają być w planach produkowane masowo.
Tylko, że to nie znaczy nic złego. Ale z założenia nie mają być produktami premium.
A jeśli ktoś tak myśli, to model S i X to jest premium z premium? Bo to inna jakość wyposażenia, komfortu i rozwiązań.
 

Pepek

Posiadacz elektryka
Oczywiście też widzę, że właściciele 3 i Y za Chiny ludownie nie pozwolą dopuścić informacji,że te modele są i mają być w planach produkowane masowo.
Bez przesady, nie wszyscy. :p Spora część tu piszących chyba jednak sobie zdaje sprawę jak to wygląda (o czym pisałem wcześniej). To, że cena (jeszcze) w naszym kraju pozycjonuje te auto "powyżej średniej" to o niczym nie świadczy - i pewnie za jakiś czas się zmieni.
 

nabrU

Moderator
Ja jako właściciel dopuszczam do siebie, że Tesla Model 3 to taki Ford Mondeo czy Opel Insignia. Normalny (tyle że elektryczny) samochód klasy D

Screenshot 2024-05-08 143148.png
 

Grzesiek

Pionier e-mobilności
:) no tak... cena rzeczywiście według ubiegłych kanonów to powinno być prawdziwe premium.
Wyposażenie Tesli też jest mylące, bo ma wiele smaczków które były tylko w tej klasie.
Więc co powoduje, że coś powinno być premium lub nie?

To ciekawe pytanie.
Jak dla mnie premium jest wtedy kiedy stosujemy najlepsze znane nam rozwiązania. Model Y i 3 ma takich kilka. Tylko, czy aż...
 

inter

Pionier e-mobilności
Nie patrzę, że jest czy nie jest premium, wiem, że jest wykonana OK, i tania w eksploatacji.
Znajomi co mają premium, są zaskoczeni wykończeniem, bo wydawało im się że to plastik fantastik.
 
Top