MG4 Luxury 64kWh użytkowanie

paradox

Pionier e-mobilności
test w Motodzienniku robiony chyba na szybko, bo sporo nieścisłości jest i nie ma informacji
no i dlatego dla nas najlepszym źródłem są użytkownicy. możemy też wytykać błędy recenzentom którzy na ogół podchodzą do tematu bardzo powierzchownie.
 

Kriso

Fachowiec

Czas ładowania 20->80%

  • z gniazdka w domu - 10h 40m
  • z wallboxa Huawei Scharger-22KT-S0 - 4h 50m
  • z ładowarki AC11/22 Typ2 - 3h 40m
  • z szybkiej DC (max 135kWh) - 26m
Nigdy nie podgrzewałem baterii przed ładowaniem.

Max pojemność, jaką udało mi się naładować:
4%->100% to 64,13 kWh na wolnej ładowarce w centrum handlowym „Wroclavia” - czas 11h 01m.

Ciekawostki
1. Producent podaje, że max moc ładowania AC to 6,6kW. Zarówno na domowym Wallbox’ie jak i publicznych AC regularnie rozwijam większe moce. Odpowiednio 7,8 i 9,0. Na co wskazują też czasy ładowania.​
2. Pojemność użytkowa baterii podana przez producenta to 61.7kWh. Jak widać u mnie naładowałem 64,13kWh i odp to 96% pojemności baterii.​
Ciekawe, gdzie jest przekłamanie? ;)
 
Last edited:

Olecki

Pionier e-mobilności
Ciekawostki
1. Producent podaje, że max moc ładowania AC to 6,6kWh. Zarówno na domowym Wallbox’ie jak i publicznych AC regularnie rozwijam większe moce. Odpowiednio 7,8 i 9,0. Na co wskazują też czasy ładowania.​
6,6 kWh ma wersja z podstawową baterią, te z większą mają 11kWh.
2. Pojemność użytkowa baterii podana przez producenta to 61.7kWh. Jak widać u mnie naładowałem 64,13kWh i odp to 96% pojemności baterii.​
Ciekawe, gdzie jest przekłamanie? ;)
Słowo klucz: straty. Nie wszystko co pobierze z sieci ładowarka trafi do baterii.
 

Kriso

Fachowiec
6,6 kWh ma wersja z podstawową baterią, te z większą mają 11kWh.

Słowo klucz: straty. Nie wszystko co pobierze z sieci ładowarka trafi do baterii.
No właśnie w manuału do mojego auta mam napisane 6,6 przy 64kWh pojemności :)
 

p0li

Pionier e-mobilności
Swoją drogą ten test w Motodzienniku robiony chyba na szybko, bo sporo nieścisłości jest i nie ma informacji o wyposażeniu w innych wersjach.
Brzmi to czasem jak „nie ma i już „ ;) jakby prowadzący, tylko dlatego, że na tę chwilę tego nie odkrył/nie było w tej wersji, stwierdził, że tego w ogóle nie ma.
z tego co ostatnio tlumaczyl - chyba przy tescie tego chinskiego "rolsa" - on testuje na zasadzie "szarego czlowieka z ulicy" - zabrania objasniania jak i co funkcjomuje przy odbieraniu auta i do wszystkiego dochodzi sam - to pomaga okreslic intuicyjnosc obslugi kazdego samochodu
 
Top