MG4 Luxury 64kWh użytkowanie

Ev3

Pionier e-mobilności
domyślnie jest ustawiony poziom najwyższy i to umożliwia one pedal driving.
Nie używam i nie toleruję.
Właśnie o to chodzi, żeby ustawić sobie poziom najniższy (najczęściej potrzebny) i zmieniać w zależności od potrzeb w danym momencie.
możesz też skorzystać z trybu auto regeneracji
Zależy jak działa.
U mnie tak sobie - również zdecydowanie za często włącza zbędną mocną rekuperację.
i nie potrzebujesz łopatek
Musiałby tryb auto działać perfekcyjnie.

Cel jest taki, że noga jak najkrócej ma być na pedale gazu.
 

paradox

Pionier e-mobilności
Nie używam i nie toleruję.
Właśnie o to chodzi, żeby ustawić sobie poziom najniższy (najczęściej potrzebny) i zmieniać w zależności od potrzeb w danym momencie.

Zależy jak działa.
U mnie tak sobie - również zdecydowanie za często włącza zbędną mocną rekuperację.

Musiałby tryb auto działać perfekcyjnie.

Cel jest taki, że noga jak najkrócej ma być na pedale gazu.
wyśrubowane wymagania, ale to rozumiem ;) sam bym chciał kupić doskonałe EV
 

Wito

Nowy na Forum
o to super, gdzie odbyłeś jazdy próbne? możesz podać namiary? jestem tym zainteresowany, jakie są twoje wrażenia z właściwości jezdnych? czuć większą masę ? czy jest twarde zawieszenie?
MG Krotoski Wrocław Długołęka

Z masą nie mam pojęcia nie jechałem innym modelem. Ale przyspieszenie bardzo fajne.
Na dziurach / progach zwalniających było miękko. Na zakrętach też się trzymał drogi.
do samej jazdy nie mam uwag, bardziej do pozostałych elementów.
 

Olecki

Pionier e-mobilności
wyśrubowane wymagania, ale to rozumiem ;) sam bym chciał kupić doskonałe EV
Nie ma czegoś takiego jako doskonały samochód bo różni kierowcy mają różne oczekiwania. Dla mnie na przykład takie sterowanie rekuperacją jest całkowicie zbędne i wolałbym żeby moja KIA nie miała tych łopatek a za to mogła by być tańsza o te 100 czy 200 złotych przy zakupie bo i tak używam wyłącznie trybu one-pedal lub tempomatu który go wyłącza.
 

Kriso

Fachowiec
no i to jest też zaskoczenie bo raczej wszędzie programują pod tryby jazdy a ty znalazłeś bardziej pragmatyczne zastosowanie. super opis. możesz napisać manuala dla Polaków ;)

a tego to nie wiedziałem. może to i lepiej, nie będzie świrował. a prędkość można dostosować w trybie przerywanym tzn. odstęp pomiędzy machnięciami?
No dobra, odkryłem coś jeszcze. W ustawieniach można wybrać automatyczne włączanie się kamery 360 przy prędkości poniżej 15km/h.
A więc na parkingu teraz kamery same mi się włączają.
A przyciski funkcyjne mam teraz oba wolne do zaprogramowania. :)
 

paradox

Pionier e-mobilności
No cóż akurat w Tesli można to sobie załatwić
Jest jeszcze jeden ekran ale w kolażu byloby za ciasno
Sam bylem zdziwiony możliwościami?
Ale i tak z tego nie korzystam, przyzwyczaiłem się i do Leafa i do obu Tesli.
Wręcz nie kupil bym samochodu bez tego i bez autoholdu.
Większość jezdzi tak jak fabryka dała.
Tęsknią za tym ustawianiem, ci co jeżdżą "na kropelce" lub tylko testowo, albo lubią kombinować dla przyjemności
S3EXY daje dużo za kilka stówek i 20 minut odpinania jakiegoś plastiku i wetkniecia tam dongla
Bronek czy s3xy potrafi podgrzać baterię przed ładowaniem na ładowarce innej niż SC ?
 

paradox

Pionier e-mobilności
No dobra, odkryłem coś jeszcze. W ustawieniach można wybrać automatyczne włączanie się kamery 360 przy prędkości poniżej 15km/h.
A więc na parkingu teraz kamery same mi się włączają.
A przyciski funkcyjne mam teraz oba wolne do zaprogramowania. :)
o i to jest bardzo odkrywcze! czy to dotyczy poruszania się w obu kierunkach? czy tylko cofanie? coraz większe możliwości spersonalizowania.
 
Top