W dalszym ciągu, nie jest to wolne auto.Nie ma boosta w Highlandzie :/
Jak to w Tesli "nikt nic nie wie, będzie pan zadowolony". Pewnie tak - duże koła, wloty powietrza robią swoje.Ta sama bateria co w HL LR?
Tak. https://tff-forum.de/t/wiki-model-3-model-y-technische-veraenderungen/100784/1368Ta sama bateria co w HL LR?
Z tego co wiem, to każdy Highland, niezależnie czy z hakiem czy bez, ma w dowodzie maksymalna masę przyczepy 1000 kg.Chyba nie ma opcji hak 😵💫 kurde, kurde …
Tak. https://tff-forum.de/t/wiki-model-3-model-y-technische-veraenderungen/100784/1368
Z tego co wiem, to każdy Highland, niezależnie czy z hakiem czy bez, ma w dowodzie maksymalna masę przyczepy 1000 kg.
Przed Highlandem jedynie Model 3 z hakiem dołożonym w momencie zamawiania miał masę przyczepy 1000 kg, a pozostałe miały 0.
Jest moim zdaniem duża szansa, że z Highlandem w wersji Performance będzie tak samo - możliwość holowania przyczepy niezależnie od zamówienia haka.
ALE maksymalna masa przyczepy w Highland Performance to 500 kg. Patrz: https://tff-forum.de/t/wiki-model-3-model-y-technische-veraenderungen/100784/1368
No jak to podsumowała pewna słynna siostra - "albo tak, albo tak":Mieszane uczucia mam … z jednej strony pewnie by mnie korciło gdybym dziś zamawiał, z drugiej po pierwszych tygodniach człowiek się oswaja z elektrykiem i przyspieszeniem, a wtedy większy zasięg bierze górę.
Dobrze że nie mam dylematu 😉🚗