Szczurek

Zadomawiam się
Pytanie do tych co odebrali już swoje Niro EV - dostaliście abonament Kia Charge Plus na 12 miesięcy, tak jak jest napisane na stronie KIA Polska?
View attachment 6918
Ja dostałem tylko kartę KIA Charge do aktywacji (gdzie próbuje pobrać ode mnie opłatę za pakiet Plus), w salonie zdają się nic nie wiedzieć, na infolinii KIA też nie za bardzo mają pojęcie o co chodzi, infolinia KIA Charge w ogóle nie wie o takiej ofercie...
Tez dostalem tylko karte, przy probie jej aktywacji musze sie zdecydowac na jakis abonament. Nie mialem czasu sue tym zajac.

Maciej
 

electricar

Zadomawiam się
Ta karta ma działać z każdą ladowarka. Abonament płatny co miesiąc. Od abonamentu zależy jaka stawkę za prąd dostaniecie. Więc ta karta jest dla osób co ładują się na płatnych ładowarkach i w różnych miejscach. Później przychodzi rachunek za wykorzystanie.
 

pawcjo

Posiadacz elektryka
Ta karta ma działać z każdą ladowarka. Abonament płatny co miesiąc. Od abonamentu zależy jaka stawkę za prąd dostaniecie. Więc ta karta jest dla osób co ładują się na płatnych ładowarkach i w różnych miejscach. Później przychodzi rachunek za wykorzystanie.
Koledze chodzi o promocję Kia, wg której abonament jest przez pierwszy rok za darmo "Pakiet Kia Charge Plus za darmo
Wszyscy klienci, którzy zamówią model Niro EV otrzymają abonament Kia Charge Plus za darmo przez 12 miesięcy".
 

Szczurek

Zadomawiam się
Koledze chodzi o promocję Kia, wg której abonament jest przez pierwszy rok za darmo "Pakiet Kia Charge Plus za darmo
Wszyscy klienci, którzy zamówią model Niro EV otrzymają abonament Kia Charge Plus za darmo przez 12 miesięcy".
Dokladnie, z jak pytamy KIA to nie wiedza o co chodzi.
Maciej
 

acc

Zadomawiam się
A ja mam inne pytanie odnośnie Niro EV. Jak wiadomo, przeglądy teraz są co 30kkm/2 lata. Czy w aucie w menu częstotliwość przeglądów macie wpisane 30kkm/2 lata? Bo u mnie wpisali 15kkm/1rok patrząc na to ile zostało do przeglądu... pewnie gdy się zbliży do tego czasu to będę musiał to wyzerować.
 

Olecki

Pionier e-mobilności
Dokladnie, z jak pytamy KIA to nie wiedza o co chodzi.
Maciej
Zadzwoniłem na infolinię KIA i też nic nie wiedzieli, tak samo jak infolinia KIA Charge na którą mnie odesłali :). Postanowiłem więc pomęczyć ich mailowo, jak wkleiłem im dokładny link do strony KIA to po jakimś czasie odpisali:
Uprzejmie informujemy, że przedmiotowa oferta na promocyjny pakiet Kia Charge Plus dla Kia Niro EV niebawem się rozpocznie.

Dla klientów już zarejestrowanych powyższa oferta zostanie automatycznie aktywowana. Jeżeli się Pan jeszcze nie zarejestrował to prosimy o cierpliwość, a my poinformujemy Pana kiedy będzie już możliwość promocyjnej aktywacji pakietu.
Poczekam, bo teraz nawet w 'bezpłatnym' abonamencie próbuje mnie obciążyć jakąś opłatą.
 

Olecki

Pionier e-mobilności
A ja mam inne pytanie odnośnie Niro EV. Jak wiadomo, przeglądy teraz są co 30kkm/2 lata. Czy w aucie w menu częstotliwość przeglądów macie wpisane 30kkm/2 lata? Bo u mnie wpisali 15kkm/1rok patrząc na to ile zostało do przeglądu... pewnie gdy się zbliży do tego czasu to będę musiał to wyzerować.
Nawet nie wiem czy cokolwiek ustawili, w każdym bądź razie bawiąc się menu sam znalazłem tą opcję i ustawiłem na 30k lub 24 miesiące.
 

acc

Zadomawiam się
Nawet nie wiem czy cokolwiek ustawili, w każdym bądź razie bawiąc się menu sam znalazłem tą opcję i ustawiłem na 30k lub 24 miesiące.
A jak to ustawiłeś? Kliknąłeś zerowanie? Bo u mnie odległość i czas są wyszarzone i nie można kliknąć.
IMG20220922133621.jpg

.
 
Top