Ja dzwoniłem dosłownie dziś do mojego dealera i dowiedziałem się o VIN-ie, a co najlepsze mój "opiekun" od zamówienia NiroEV jest na urlopie i wiadomość przekazała mi zupełnie inna osoba, która akurat zerknęła w system i zobaczyła, że numer wskoczył

ale mówił, że sprawa jest zapewne bardzo świeża. Pewnie dużo zależy od osoby jak kto czego pilnuje i sprawdza. Może być tak, że numer jest nadany, auto gotowe obok fabryki czeka, ale dealer nie ma w zwyczaju na bieżąco tego weryfikować. Trzeba chyba dzwonić tak raz w tygodniu i pytać.
Moja wersja to XL + HP + PL1, kolor CGE. Jak pisałem wcześniej, jestem z tych, którzy byli w kolejce na stare, skasowane zamówienie e-Niro, więc mogło to mieć jakiś wpływ na pewne przyspieszenie mojej realizacji zamówienia. Ale pewności nie mam, to tylko luźna spekulacja. Z wcześniejszych wpisów wynika, że VINy podostawali też ludzie, którzy zamawiali maj-czerwiec i trafili w kolejkę (a raczej świadomie wybierali).