Cav

Pionier e-mobilności
To się może jakoś dziwnie nazywać w menu.
W Soulu ustawia się to gdzieś na ekranie środkowym, ale można też uruchomić go ręcznie, przytrzymując przycisk AC.

Nazywa się ADS (układ automatycznego odparowywania szyby).
 

Maciek525

Zadomawiam się
Realia są takie, że nie będziesz chciał jeździć nigdzie dieslem mając elektryka do wyboru.
Bierz TMY, a mniejsze auto wymienisz na elektryka za rok, jak już będziesz wiedział że ice tylko stoi i się kurzy. ;-)
Cześć!
Dziś miałem jazdy testowe godzina po godzinie Niro EV i Teslą model Y LR.
O tyle pechowo (albo szczęśliwe), że akurat padał deszcz przez cały czas.
Rzeczywiście jeśli ktoś planuje elektryka jako jedyne/główne auto to jeśli to możliwe to trzeba brać model Y choćby w wersji SR.
Niro to świetne autko i ma kilka rozwiązań, które mogłaby mieć tesla np. rekuperacja z łopatkami i trybem auto ale podsumowując to wrażenie jest (takie jak być chyba z resztą powinno), że są to zupełnie inne klasy samochodów i Tesla jest zdecydowanie wyżej.
Największa wada Niro jak dla mnie to głośność na trasie, niestety ale przy dzisiejszych hardcorowych warunkach w deszczu Niro ev jest naprawdę głośne i nawet głośniejsze niż moje 7 letnie Renault Espace V w dieslu a o Tesli w ogóle nie wspominając.
Zmierzone w deszczu na trasie z dużym ruchem przy 120km/h Niro to pomiary ze średnią 83-85db max chwilowy 92, Tesla średnio 81-82db max 88. Wyniki na liczbach chyba mniej oddają różnicę ale odsłuchowo to jest przepaść a ponoć Tesla jest głośna. Espace choć minimalnie to jednak też jest cichszy przy tych stałych 120 i mniej uciążliwy, bo hałas ma 2 źródła (silnik + reszta) i jakoś to brzmi przyjemniej a tu jest jedno za to o wiele głośniejsze, co sprawia, że jest zdecydowanie bardziej uciążliwe. Oczywiście jest jeszcze cała masa wad i zalet obu aut ale nie będę przynudzał ;) Podsumowując jak dla mnie Niro ev to świetne auto do miasta i na krótkie dystanse po okolicy ale przy dłuższych trasach i szybszych przelotach może być męczące i mało komfortowe.
Pozdr! Maciek
 
Last edited:

rafu

Nowy na Forum
Tak o to chodziło, faktycznie zadziałało, z drugiej strony jest to sięganie "lewą ręką do prawego ucha".
Według instrukcji obsługi (strona 5 - 83) są 2 typy paneli do regulacji klimatyzacji automatycznej (u mnie i u Ciebie jest typ B).
Natomiast w typie A przycisk "HEAT" jest dostępny od razu na głównym panelu sterowania klimatyzacji
 

less

Posiadacz elektryka
Według instrukcji obsługi (strona 5 - 83) są 2 typy paneli do regulacji klimatyzacji automatycznej (u mnie i u Ciebie jest typ B).
Natomiast w typie A przycisk "HEAT" jest dostępny od razu na głównym panelu sterowania klimatyzacji
A nie jest tak że jak jest pompa to nie ma HEAT
 

Olecki

Pionier e-mobilności
Mi się wydaje że panel kontrolny typu A montowany jest w samochodach bez pakietu smart (czyli z 'małymi' zegarami).
 

Najnowsze dyskusje

Top