danielm

Pionier e-mobilności
Wątpię, że po tym frontend rozpoznaje jaką baterię posiada auto, byłby to architektoniczny strzał w kolano. Na bank powinien te ustawienia odczytać bezpośrednio z sterownika BMS jednak pewnie coś nie zadziałało, lub jeszcze nie jest to obsłużone.

Też nie chce mi się wierzyć, że jest to pierwszy przypadek w Tesli (pierwszy w Polsce to fakt). Więc zgaduje, że Ząbki nie mają wiedzy jak tego dokonać a informacje zwrotne z centrali idą baaardzo wolno i mniejszym priorytetem.
oczywiście że się na tym nie znam ale ząbki robią tylko to co jest w procedurze. umieli dostosować nową baterię przystosowaną do pompy ciepła do auta bez pompy ciepła bo mieli w procedurze jakie bezpieczniki dodać, co wywalić, co wymienić na nowe. Ale tak jak mówisz nie jest to typowa sytuacja, tyle że takich sytuacji będą mieli więcej za każdym razem jak SR+ dostanie nową baterię. Co do procedur... UK ma procedure retrofitu zewnetrznego głośnika, Polska nie ma więc im nie wolno. w 2021 walczyłem o wymianę komputera FSD z 2,5 na 3.0. Holandia to robiła, Polska nie miała procedur więc nie wolno.
 

danielm

Pionier e-mobilności
Czyli dołożenie grzanej kierownicy jako retrofit nie wchodzi W rachubę do samochodu z Q1’21?
A może wiesz jak to wyglada z boombox? Zainstalowałem PWS (pedestrian warning speaker) i jest a on aktywny (wydaje UFO dźwięk podczas cofania) jedynie po resecie dwoma rolkami na kierownicy. Jak samochód później uśpi się już to PWS nie działa aż do następnego resetu z kierownicy.
Na filmikach na YT zalecają żeby napisać do serwisu aby ten „wypchnął” aktualizacje z boombox. Tylko że serwis nie odpowiada.
oglądałem filmiki z YT i przyjechał technik, podłączył do auta laptopa, skonfigurował i boombox ruszył. w sklepie UK w którym można kupić głośnik jest wyraźnie napisane że to nie będzie aktywowało boomboxa więc pewnie procedury. warszawa twierdzi że nie świadczą takiej usługi. z grzaną kierownicą też szukałem rozwiązań, podobno się nie da bo auto nie przystosowane elektrycznie, ale z głośnikiem mówili to samo, że nie ma wiązki elektrycznej a teraz się okazuje że 3 minuty roboty i działa
 

danielm

Pionier e-mobilności
Ej, ale wiesz, że to, że zmienią Ci ten config nie wpłynie w żadnym stopniu na eksploatację pojazdu? W sofcie tesli(2022.44.30) nie ma możliwości przestawienie tego żadną flagą. Musieliby Ci zmienić VIN na inny rocznik modelowy, po tym frontend rozpoznaje czy masz mieć daily na 90 czy 100(wcześniej pack LFP nie występował). Masz unikatowy config, muszą posadzić kogoś żeby doklepał coś do ifa. Pytanie czy będzie się komuś chciało.
nie wiem, zgłosiłem im problem i zamiast powiedziec że sie nie da to serwis mówi że to centrala, support mówi że to serwis. na eksploatacje pojazdu wpływa bo skoro auto ostrzega że mam nie ładować do 100% to pewnie BMS nie do końca wie jak ma zarządzać energią z baterii. za chwile takich przypadków jak ja będzie więcej bo baterii na gwarancji wymieniają ostatnio dosyć sporo o dziwo. tyle że w europie SR+ jeżdzi niezbyt wiele, zwłaszcza takich jak moja z 2019 gdzie to auto ma więcej wspólnego z LR niż z SR+ (mam przeciwmgłowe, mam podłączone wszystkie głośniki, mam ambient light tylko zabrali przycisk by to włączyć)
 

danielm

Pionier e-mobilności
Oni to zmienili, inaczej auto nawet by nie pojechało. Aplikacja na froncie nie pokazuje daily 100% dla aut z tego rocznika modelowego bo one nie występowały z LFP. W sumie pierdoła
piedroła jak pierdoła ale jakbym chciał sprzedać auto a chce to jak mam przekonać kupca że tu nowa bateria LFP włożona jak on widzi daily 90% a przy ładowaniu do 100% wyskakuje komunikat "oj oj nierób tego"
 

lookash_c

Pionier e-mobilności
piedroła jak pierdoła ale jakbym chciał sprzedać auto a chce to jak mam przekonać kupca że tu nowa bateria LFP włożona jak on widzi daily 90% a przy ładowaniu do 100% wyskakuje komunikat "oj oj nierób tego"
"Szczepan"! :-D
 

danielm

Pionier e-mobilności
uwaga sytuacja się rozwija, dostałem smsa od serwisu warszawa że: potwierdzają możliwość ładowania baterii do 100% a alert mam ignorować. nosz kuwa mać, dobrze że mi nie potwierdzili że auto mam niebieskie. ile razy mam pytać o to samo
 

Jogur

Fachowiec
uwaga sytuacja się rozwija, dostałem smsa od serwisu warszawa że: potwierdzają możliwość ładowania baterii do 100% a alert mam ignorować. nosz kuwa mać, dobrze że mi nie potwierdzili że auto mam niebieskie. ile razy mam pytać o to samo
ej no ! - to jeb..ne korpo, więc może z kolejnym update'm, ogarną i to - będziesz mógł zmieniać i baterię (na 82kWh) i kolor auta :)
 

danielm

Pionier e-mobilności
ej no ! - to jeb..ne korpo, więc może z kolejnym update'm, ogarną i to - będziesz mógł zmieniać i baterię (na 82kWh) i kolor auta :)
nie no wystarczy że przed odpowiedzią na pytanie przeczytają to pytanie żebym nie musiał 3krotnie zadawać tego samego pytania i dostawać te same nic nie wnoszące odpowiedzi.
 

Jogur

Fachowiec
nie no wystarczy że przed odpowiedzią na pytanie przeczytają to pytanie żebym nie musiał 3krotnie zadawać tego samego pytania i dostawać te same nic nie wnoszące odpowiedzi.
po wymianie aku w swojej S zapytałem prosto - ile będzie kosztować wymiana na własny koszt - 3-4 tygodni ciszy i nagle co parędziesiąt minut mejle od senior serwisanta, serwisanta, kierownika serwisu - każdy z inną przybliżoną ceną za ten "nowy" lub odnowiony pakiet :)
no śmiechu było jak moja ekipa to czytała ... nawet w naszym korpo był to poziom absurdu P1 a nawet P0 :)
 
Top