danielm
Pionier e-mobilności
oczywiście że się na tym nie znam ale ząbki robią tylko to co jest w procedurze. umieli dostosować nową baterię przystosowaną do pompy ciepła do auta bez pompy ciepła bo mieli w procedurze jakie bezpieczniki dodać, co wywalić, co wymienić na nowe. Ale tak jak mówisz nie jest to typowa sytuacja, tyle że takich sytuacji będą mieli więcej za każdym razem jak SR+ dostanie nową baterię. Co do procedur... UK ma procedure retrofitu zewnetrznego głośnika, Polska nie ma więc im nie wolno. w 2021 walczyłem o wymianę komputera FSD z 2,5 na 3.0. Holandia to robiła, Polska nie miała procedur więc nie wolno.Wątpię, że po tym frontend rozpoznaje jaką baterię posiada auto, byłby to architektoniczny strzał w kolano. Na bank powinien te ustawienia odczytać bezpośrednio z sterownika BMS jednak pewnie coś nie zadziałało, lub jeszcze nie jest to obsłużone.
Też nie chce mi się wierzyć, że jest to pierwszy przypadek w Tesli (pierwszy w Polsce to fakt). Więc zgaduje, że Ząbki nie mają wiedzy jak tego dokonać a informacje zwrotne z centrali idą baaardzo wolno i mniejszym priorytetem.