danielm
Pionier e-mobilności
jednak jest kontynuacja zabawy jakoże auto daje mi ostrzeżenia bym nie ładował baterii do 100% gdy nie musze i nadal mam 90% daily w samochodzie wysłałem maila do serwisu co z tym dalej zrobić i czy aby na pewno moja bateria to LFP (10 stycznia). 19 stycznia dostałem superwyczerpującą i odpowiadającą na wszelkie moje wątpliwości (sarkazm) odpowiedź że baterie moge bez obaw ładować do 100%. Więc oczywiście odpisałem im że w takim razie co z ustawieniami auta, czemu daje mi ostrzeżenia i czemu daily mam 90%. No i wczoraj (po 6 dniach) dostałem odpowiedź "Niestety nie mamy na to wpływu. Wysłaliśmy zgłoszenie do centrali.". Wczoraj wisiałem 35min na telefonie do supportu ale mi sie znudziło, dziś dzwonię do supportu ponownie i Pani odebrała w 3 sekundy. Wyjaśniłem o co chodzi, Pani mnie poinformowała jak powiniennem traktować baterię i kiedy ją ładować a kiedy nie musze, ja ponownie tłumacze że nie w tym rzecz. No i się dowiedziałem że ona nie może zmienić tych ustawień ale... serwis może. Spytałem jaki serwis, czy Warszawski i Pani potwierdziła że Warszawski, że dała mu znać i że się ze mną skontaktują. więc po miesiącu od wymiany baterii jestem dokładnie w tym samym miejscu