S

Skasowane_na_zyczenie_2025-01-27

Gość
To już lepiej przeczekać te jazdy z ceną prądu i jeździć czym się ma. Na zakupy zawsze będzie czas, jak wojna (oby) się skończy to i prąd wróci do normy.
nie sądzę, klimat się ociepla i coroczne straszenia zimą stulecia nic nie daje, zużycie na ogrzewanie jest coraz niższe i będą sobie rekompensować
 

Kuba K.

Posiadacz elektryka
I tyle widzisz warte te testy.

W praktyce jadąc w okolicach dozwolonego autostradowego limitu, nigdy mi nie przekroczył 8 l GAZU.
Zazwyczaj mieścił się w 7l.
Czyli na benzynie byłoby jeszcze lepiej.

Rok temu jechałem nim do Chorwacji/Włoch - tak szybko jak inni wokół, albo i trochę szybciej - wyszło właśnie tyle.
Przeciez to jest syntetyczny test 140kmh -> zerujesz licznik, przejeżdasz odległość X ze stałą prędkością, sprawdzasz.
A ty mówisz o jeździe do 140kmh co może równie dobrze oznaczać avg w okolicach 100kmh a to juz spora roznica,
 

Cav

Pionier e-mobilności
Przeciez to jest syntetyczny test 140kmh -> zerujesz licznik, przejeżdasz odległość X ze stałą prędkością, sprawdzasz.
A ty mówisz o jeździe do 140kmh co może równie dobrze oznaczać avg w okolicach 100kmh a to juz spora roznica,
I co ma większą wartość poznawczą Twoim zdaniem?
Tak, mnie interesuje to drugie.
 

Kuba K.

Posiadacz elektryka
nie sądzę, klimat się ociepla i coroczne straszenia zimą stulecia nic nie daje, zużycie na ogrzewanie jest coraz niższe i będą sobie rekompensować
Tyle że prąd to nie tylko ogrzewanie, cała gospodarka stoi na prądzie, drogi prąd wysoki koszty produkcji, wyższa inflacja itepe.
 

cooler

Pionier e-mobilności
I co ma większą wartość poznawczą Twoim zdaniem?
Tak, mnie interesuje to drugie.
W celu porównania spalania 2 aut tylko syntetyczny.
 

Cav

Pionier e-mobilności
W celu porównania spalania 2 aut tylko syntetyczny.
Co kto lubi, mnie nie interesują wyniki testów, w których wyniki różnią się dwukrotnie od realnych.
Tak już ma wltp i również funta kłaków to niewarte dane.
 

Kuba K.

Posiadacz elektryka
I co ma większą wartość poznawczą Twoim zdaniem?
Tak, mnie interesuje to drugie.
Pierwsza jest bardziej obiektywna porównawczo.
Mając kilka taki punktów danych możesz porównać auta ze sobą i estymować Twoje własne zużycie na jakiejs trasie.
Dla kogoś szukającego auta stwierdzenie "moja nie spaliła więcej niż 8l" nie wiele wnosi.
 

cooler

Pionier e-mobilności
Co kto lubi, mnie nie interesują wyniki testów, w których wyniki różnią się dwukrotnie od realnych.
Tak już ma wltp i również funta kłaków to niewarte dane.
Cav, po co się upierasz nawet gdy nie masz racji. Nikt nie jest w stanie powtórzyć swojego rzeczywistego przejazdu po danej trasie, a co jeszcze innym samochodem. To muszą być te same warunki, da ci to pojęcie jak będzie w rzeczywistości jeżeli jeden przy GPS 140 pali więcej od drugiego np 2l.
 

Kuba K.

Posiadacz elektryka
Co kto lubi, mnie nie interesują wyniki testów, w których wyniki różnią się dwukrotnie od realnych.
Tak już ma wltp i również funta kłaków to niewarte dane.
czyli lepsze są testy typu: zjechałem autem z górki -> super spalanie a drugim wjechałem pod górę -> beznadziejna konstrukcja żłopiąca paliwo.
 

Najnowsze dyskusje

Top